Ej hvor ville det være SÅ FEDT at vide hvad **** du snakker om? er det et job som fejedreng? Eller et job som chef? Det ville hjælpe dig selv, UFATTELIG meget at skrive hvad dælen det der du tilbyder med dette ellers brugelige opslag :)
1. Som Christoffer også skriver, så virker det ærlig talt ikke særlig skarpt at du helt glemmer at fortælle hvad det egentlig er for nogle kompetencer du kan tilbyde.
2. Du har haft et maveonde og 26 dages hospitalsophold. Øv, det lyder ærlig talt ikke særlig rart, men hvad i alverden skal jeg bruge den oplysning til som arbejdsgiver? Jeg kommer da højst til at tænke at du har et skrøbeligt helbred og dermed mange sygedage...
3. Jeg kan godt se du har prøvet at skrive dit indlæg som en salgstale, men du sælger altså ikke noget ved at skrive MIG med stort. Prøv i stedet at se situationen fra arbejdsgiverens synspunkt. Altså noget med "jeg kan tilbyde DIG..."
Beklager hvis det er lidt hårdt, men der er kamp om de ledige jobs, og for det meste kan arbejdsgiverne vælge mellem mange superkvalificerede ansøgere. Så der skal altså andre boller på suppen hvis du vil ud at snuppe et job på bekostning af dine "konkurrenter"!