Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du træmand/designer/møbelsnedker/kreativ mv. - så kom og leg på min legeplads

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har pakket iværksætteriet ned for en stund og er blevet lønmodtager!

Fik lavet mig en stilling som jeg tror er meget tæt på at være min drømmestilling - ihvertfald lige her og nu!

Grunden til at det er fedt, er at her kan jeg realisere mange af de drømme og idéer som jeg gang på gang gik død i, i livet som selvstændig.

Jeg har nemlig fundet ud af at jeg er et meget stort legebarn, og nu har jeg endelig fundet min legeplads.

Kort fortalt så arbejder jeg i dag i en kulturinstitution som hedder FONDEN FÆNGSLET, som er beliggende i det gamle statsfængsel i Horsens.

En del af mit arbejde går ud på at finde på ideér og projekter der kan være med til at skabe liv på FÆNGSLET. 

Et af projekterne er at vi overvejer at lave en mindre møbelkollektion ud af materialer fra det gamle fængsel. Det kunne f.eks. være celledørene, senge og skabe fra cellerne osv.

Synes du dette kunne være spændende at være med til så er du meget velkommen til at kontakte mig for at fortælle hvad ud eventuelt kunne byde ind med.

Udover det åbenlyse som design og det tekniske, kunne det også være hvis du ved noget om markedsføring/salgskanaler osv.

Jeg kan kontaktes her på amino eller på mail : andra (a) faengslet.dk 

Du kan læse mere om FÆNGSLET på www.faengslet.dk

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret. Hvor meget er der tilbage af det gamle fængsel?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)