Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med E-lance

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg har en webshop som jeg skal have lagt godt 300- 400 produkter ind på. Jeg tænker for at spare min tid vil jeg hyre en freelancer på E-lance til at beskære produktbilleder og ligge dem ind på shoppen, som ikke er oppe at køre endnu.

Men hvad kan jeg sætte af pris for et sådan et projekt, det må jo helst ikke koste noget. :-)

Nogen der har et bud på hvordan jeg kan strikke sådan noget sammen??

Hilsen Thomas 

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 20:58

Hej Thomas

Vi kan hjælpe dig med beskæring/behandling af dine billeder, så de er klar til at blive lagt op i din webshop - vi kan desværre ikke ligge billederne op, så der må du se om en anden kan hjælpe :)

Læs evt. mere om vores service af billeder på www.Clipping.dk

Venlig hilsen
Jacob Andersen

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:49

Tjek ud hvad andre med projekter i samme kategori giver for det og sæt prisen herefter.

Både på Elance og Odesk er freelancerne gode til at forhandle priser med - så giv det et skud. Det koster ikke noget at prøve deres service, og får du ikke det forventede bud på opgaven, kan du jo altid slette det igen Smile

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:08

Thomas Hillerup/SeoBizz:

Jeg har en webshop som jeg skal have lagt godt 300- 400 produkter ind på. Jeg tænker for at spare min tid vil jeg hyre en freelancer på E-lance til at beskære produktbilleder og ligge dem ind på shoppen, som ikke er oppe at køre endnu.

Men hvad kan jeg sætte af pris for et sådan et projekt, det må jo helst ikke koste noget. :-)

Nogen der har et bud på hvordan jeg kan strikke sådan noget sammen??

Eftersom det er "hjernedødt" arbejde, der er tale om, så vil jeg foreslå dig at overveje Fiverr i stedet for Elance. Min oplevelse er nemlig, at folk på Elance generelt er mere kvalificerede end folk på Fiverr og derfor også vil have mere i løn, så du kan sandsynligvis spare penge ved at bruge Fiverr. Evt. kan du dele opgaven over i to delopgaver, så du får beskåret billederne af én person, og så efterfølgende får en anden person til at lægge billederne op. Jo mere du deler opgaven op, des mindre komplekst bliver arbejdet, og des mindre behøver du betale i løn.

Uanset hvad, så sørg for at få beskåret 5-10 billeder først, som du så kigger på for at sikre, at beskæringen udføres korrekt, inden resten af billederne beskæres. Og husk også at tjekke alle billederne igennem, inden du igangsætter arbejdet med at lægge dem op.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:24

Thomas Hillerup/SeoBizz:
Jeg har en webshop som jeg skal have lagt godt 300- 400 produkter ind på. Jeg tænker for at spare min tid vil jeg hyre en freelancer

Hej Thomas

Ved godt det er et "gammelt" indlæg, men vil da lige give lidt oplysninger til dit opslag.

Vi har da en del kunder som bruger denne opsætning, nemlig at få billederne behandlet af os og derefter kommer der et par "skoledrenge" en gang i ugen og lægger produktbillederne op i deres shopsystem, samt skriver lidt tekst til. Det ser ud til at virke godt for dem, da de udvider deres sortiment hele tiden. 
Måske er det også en opsætning du kan bruge på sigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)