Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til dropshipping ligesom miinto

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Smig mig på skype, hvis du vil vide mere :)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh for pokker, kan godt se at du kan tillade dig at sætte priserne op, det er måske lidt sværere for en person som sælger tøjet.

Det er vel fordi at den pris miinto betaler til gls er en gennemsnit pris ud fra alle deres pakker,
Så alle dem som sender store jakker osv trækker gennemsnittet op så dine "små" og lette vare bliver dyrere at sende.

Hvad så med postdanmark forsendelsen? kører i den på jeres egen konto eller også miinto's?
Synes jeg har hørt et eller andet sted at de har en eller anden form for løsning hvor butikkerne kan få hentet deres postdanmark pakker i butikken også? lidt på samme måde som gls kan komme og hente en pakke af gangen når der er en. har du hørt om det eller er det bare mig som har misforstået noget.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:
Det er vel fordi at den pris miinto betaler til gls er en gennemsnit pris ud fra alle deres pakker,

Så alle dem som sender store jakker osv trækker gennemsnittet op så dine "små" og lette vare bliver dyrere at sende.

Så vidt jeg ved, så har GLS ikke volumevægt, så det burde ikke have noget at sige.

Nicky:
Synes jeg har hørt et eller andet sted at de har en eller anden form for løsning hvor butikkerne kan få hentet deres postdanmark pakker i butikken også? lidt på samme måde som gls kan komme og hente en pakke af gangen når der er en. har du hørt om det eller er det bare mig som har misforstået noget.

Har jeg ikke hørt om :-) Har faktisk aldrig hørt om, at PostDk skulle komme ud og hente enkelte pakker. Miinto or no Miinto.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra København NV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har godt nok ikke læst hele tråden.

Men jeg har tidligere haft min vare liggende på miinto.dk. Det er rigtigt miinto før lagde fragt på som kunden betalte. Derefter valgte miinto at butikken skulle betale

for fragten. Hvilket ikke hænger sammen for butikkerne og derfor falder fra på stribe.

Miinto´s koncept hænger ikke sammen, de kunne lige så kort være en simpel affiliate. Men de forsøger at fremstå som noget andet.

Miinto er iøjeblikket stævnet for at have snydt butikker for kommsion da de ligger moms på 2 gange  og desuden  tilbageholdt penge som skulle være udbetalt til butikker. Så i mine øjne er Miinto et dårligt koncept og desuden kører de med million underskud og har altid gjordt det. (havde 125.000 kr overskud i 2013 men en negativ egen kapital på flere millioner)








Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Du er ikke den første, der udtaler sig således. 

Kan bare ikke forstå, at de så bare forsætter. De fremstilles i hvert fald som et fremragende koncept. Det har også altid undret mig, at der ikke er konkurrenter, som har efterlignet konceptet. 

Angående underskud, ved man aldrig med sikkerhed, hvad der ligger bag det. Her tænker jeg straks skattely osvHuh?

Fra København NV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar

Der findes mange online markedspladser, det er der ikke noget nyt i sådan set. Miinto har fra start af haft et koncept der skulle samle danmarks fysiske butikker i en stor online bazar. Det har så senere vist sig ikke at være svært at tjene penge på , fordi det hverken kan  betale sig for de i forvejen pressede butikker som falder fra og heller ikke for Miinto fordi det er dyrt i drift at håndtere både markedsføring samt kundeservice osv for mere end 400 butikker. Når man så køre i underskud og investorere skriger efter penge så er det at de ufine metoder der bliver taget i brug.

Grunden til at der ikke er nogen der har kopieret miintos koncept 100% er vel fordi  at det er virklig dumt koncept som stiller urimelige betingelser  overfor butikkerne som så falder fra på stribe.  Ellers kan du være 100% sikker på andre havde gjordt det samme.


Så gør det ikke tingene bedre at de er et useriøst og ukompetent team.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joel. 

Jeg troede virkelig ikke, at deres koncept var SÅ dårlig! Det undrer mig helt, at de så kan blive ved. Mon ikke snart, at de lukker og slukker, hvis det ser sådan ud for dem som du beskriver? Huh? 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)