Thue |
Fed side - Den kan I godt være stolte af! :)
Hvor længe har den været oppe? Kan set at I har ret mange DJ's allerede :)
Thue |
Med venlig hilsen
Thue Nielsen
Fed side - Den kan I godt være stolte af! :)
|
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Måske I skulle lave noget hvor man kan se bedst bedømte DJ's, og eventuelt søge efter alder :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Hej GetOn! Vildt fedt site I har jer :)
/David |
Hvorfor modtager man 3 tilbud? Hvorfor ikke lave en oversigt over hvilke dj's der opfylde kravene til kunden og så lade dem læse beskrivelser og anmeldelser. Hvis man f.eks. skal holde bryllup så vil man måske gerne have 20 forskellige dj's at vælge imellem så man kan vælge den med den profil som passer til ens ønske om en fest. Lad eventuelt dj'sne vælge 2 eller 3 katagorier så de er tvunget til at vælge de festtyper de er allerbedst til. Og lad folk skrive anmeldelser som gør det endnu nemmere at vælge det bedste match til ens fest. Jeg havde engang en lignende side hvor jeg havde stor succes med at fremhæve de dj's og diskoteker som linkede til siden. Det gav en hel masse links, og derigennem en god placering i google, som igen skabte en masse besøgene. |
Rigtig fornuftigt website. Fedt at se i allerede har så mange DJ's med. Jeg vil huske på jeres site såfremt jeg skal bruge et mobildiskotek i fremtiden! |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Hej, |