Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design på Shopify theme

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  FanMan.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er godt igang med at designe vores webshop, og vi når lige så stille tættere på vores mål ved at prøve os frem med kodningen i Shopifys theme editor.  Vi vil gerne have "selve shoppen" med hvid baggrund, og så et billede ude i siderne og i toppen som resten af baggrunden. Jeg har vedhæftet et billede, der viser, hvordan vores shop ser ud nu, og hvordan vi gerne vil have den.

Vores problem er, at vi ikke ved, hvordan vi skal kode det, så der kommer den hvide baggrund præcis i det område på shoppen, vi gerne vil have det. Så hvis der er nogle hajer til programmering og Shopify, så hører vi MEGET gerne fra jer! :-)

Vi vil meget gerne have den "hvide kasse" i den røde ramme, jeg har lavet.

Mvh. Team FanMan

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 00:42
Hey Allan, Du skal have fat i en css haj, for hvis du ønsker at baggrunde skal stå præcis sammested g på samme måde uanset opløsning kræver det noget responsive css3 så vidt jeg ved. Er lidt nysgerrig - når i nu bruger shopify, hvad får i så med hensyn til Shipping og integrationer? Hvilke leverandører vil i bruge til at sende pakker med?
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:25

Følger lige med her,

hvordan er shopify at arbejde med, backend? og er der nogle ting man specielt skal være opmærksom på hvis man går denne vej. Hvad mht. forsendelse, her tænker jeg på at Shopify formentlig ikke har et tilvalg der hedder PostDanmark mv.

I samme moment selvom det er lidt ude af kontekst ville jeg høre hvad andre havde af erfaringer med at benytte Paypal som betalings gateway, altså til diverse kort.

Jeg går nemlig med tankerne om at starte nogle nye webshops og ville gerne undgå at betale Nets for flere indløsningsaftaler, da jeg såvidt ved at man skal have en per butik?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:47
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:45

Hej Ole

Tak for dit input, men jeg tænkte ikke så meget på integration, men mere at man kan lave Post Danmark til en valgmulighed når kunden skal vælge fragt metode.

Er der nogen der har erfaringr i forhold til paypal som betalings gateway??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:48

Bendtsen:
men mere at man kan lave Post Danmark til en valgmulighed når kunden skal vælge fragt metode.

Det kan man selvfølgelig sagtens.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)