Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bio7.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har igennem de sidste par måneder sammen med min partner opbygget virksomheden Bio7 I/S.
I den anledning, vil jeg gerne bede om lidt feedback på webshoppen.
Hvad synes i om det meget anderledes koncept? Vil det efter jeres mening kunne sælge?

God dag.

Daniel Friis 

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 17:29

Hej Daniel

Har du et link til siden?

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 17:30

Det står i overskriften ;-)

bio7.dk 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:33

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte prisen ned på den Apple TV boks til indkøbspris, så du ikke tjener noget på den, men du får massere af omtale og trafik til dit site, da du vil stå som den billigste på pricerunner og da prisen kun svinger + / - 50 kr. så skal det nok skabe opmærksomhed, du kan dog risiker at Apple brokker sig over prisen, men det er jo fuldt lovligt, så F"#¤% dem.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 17:36

Beklager, der kiggede jeg ikke, da jeg først var i tråden.

Første indtryk: Jeg synes måske den er for mørk - det gør den lidt uindbydende. Jeg mangler også lidt, at den er mere overskuelig.

Jeg synes også, at din indkøbskurv bør være MEGET mere tydelig.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:41

Fin side, men..

I skal nok overveje noget mere dybdegående SEO. Et titletag som -Andet- giver jo hverken den besøgende eller robotterne særlig meget info. Endvidere brug META og TITLE tags på bla. billeder. Giv også produkterne noget mere tekst, eller som minimum en mere fangende tekst.

Billederne ku godt være en anelse bedre, eller ihvertfald droppe rammen omkring og lave den gennemsigtige eller noget. Det MEGET hvide på totalt mørk baggrund skærer i øjnene.

Kan rigtig godt lide jeres menu (i toppen højre for firmanavn), men den hænger sku ikke særlig meget sammen med det resterende indhold.

Bunden ku også godt trænge til en overhaling, facebook, trustpilot og pricerunner bør være i Deres oprindelige farver - det er nemlig dét folk genkender dem på.

Alt i alt en meget fin side, held og lykke med jeres virksomhed.

Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 17:51

Den mørke farve beholder vi. Den passer meget godt ind i en webshop fyldt med hjemmebiografudstyr.

Vil du ikke uddybe lidt mere, hvorfor du synes den er uoverskuelig? 
Det vil være en kæmpe hjælp :-) 

Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 18:01

Tak for dit indlæg

Jeg er ikke den store SEO ekspert, men ser det alligevel som en nødvendighed at arbejde på det, så det kommer når det rammer toppen af prioriteringslisten ;-)
Jeg er dybt enig i rammen til billederne. Vores webcreator er ved at finde ud af en mere smooth løsning. 
Hvordan hænger menuen ikke sammen med resten? Designet, eller det at de ikke bliver adskilt fra resten af sitet?

Vores HDMI kabler er 1.4 samt guldbelagte. Det er den bedste, sikreste og mest holdbare løsning, når et 1080p billede skal transporteres en længere afstand. 

Tak skal du have! :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:02

Hej Daniel

Jeg har ikke så mange kommentarer til shoppen, men syntes jeres navn er fedt.

For en uge siden, valgte vi at vores nye produkt/brand skulle hedde Shop7 :-)

Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 18:05

Tak, Peter. 

Det var egentlig bare det første der poppede op i mit hoved, da jeg ved stiftelsen skulle oplyse et navn til virk.dk.
Bio skal relatere til biograf og 7 til det værelsesnummer, som min partner og jeg boede på, dengang vi var så heldige at gå på efterskole :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)