Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan anbefale en webshop løsning ud fra følgende?....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kan anbefale den bedste webshop løsning til de billigste penge. Jeg er nybegynder, og jeg aner intet om at kode. Jeg søger primært løsninger, hvor jeg skal betale om måneden. Jeg søger den mest brugervenlige løsning, men kom gerne med al den erfaring i nu har jer! :-)

Tænkte egentlig på, om man kan flytte sin webshop til en anden udbyder, hvis man ikke bliver tilfreds med den første udbyder.


Vh.
En nybegynder
Omar.  

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste løsning til de billigste penge kommer jo lidt an på hvad der er den bedste løsning ift. det du gerne vil lave. Men umiddlbart lyder det som om shopify måske kunne være noget for dig.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kan se du for godt 14 dage siden har fået mange tilbud på en løsning og handler vist bare om at du tager skridtet om kommer videre.
Vi hoster shops så hos os kan du, men det bud har du vidst også fået. 

Sig til når du selv er klar

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg forstår det ønsker du en shop der er:

- Billig/gratis
- Brugervenlig da du ingen kodning kan

Så tænker jeg med de samme Wordpress.
Wordpress er et meget overskueligt system også for os der ikke kan en linje kodning. Dertil findes der også mange guides på Youtube og rundt på nettet der kan hjælpe dig med din shopopsætning. Jeg synes bare du skal prøve at hoppe ud i det, hvis du har domæne og host, så bare prøv dig frem. Hvis Wordpress ikke kan dække det behov du har, så kan du jo også prøve Shopify som Anders også siger. Shopify er en overskuelig shopløsning med mange fede ting. Det koster selvfølgelig lidt om måneden, men skulle være en god løsning.

Held og lykke

Mvh MC

Ung iværksætter med store drømme

Fra Odense SV
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Tilsalg.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vild fascineret af shopify, som cms. Det koster ikke det store om måneden og det er super simpelt.

Jeg har brugt det et par dage og det er virkelig gennemført, på alle led og kanter.

Husk! Du behøver ikke at tage stilling, men jeg vil råde dig til at tage et kig på det.

http://www.shopify.com  - Man får det første 14 dage gratis!

Christian

Tilsalg.dk - Handelsportal med køb og salg

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svarene. Det er lidt forvirende, med alle de muligheder man har sig. Men nu gør jeg det sgu' 
.. Lige et sidste spørgsmål. Shopify – er settings – altså dér hvor jeg redigerer osv – er det på engelsk eller?

Vh. Omar 

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej OmAr. Både Prestashop, woocommerce til wordpress og shopify kan anbefales. Indlæringskurven for woocommerce og prestashop er lidt stejlere men til gengæld får du en shop som du selv hoster, og har kontrol over. Hos shopify hostes din shop på deres servere, og du har dermed ikke fuld kontrol over din shop og data. Som nybegynder vil jeg dog umiddelbart anbefale shopify. Jeg har startet shops på alle 3 platforme og ved hvad der kan være af bøvl. Så er du interesseret i lidt rådgivning skriver du bare en PM. Held og lykke med projektet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Andersen:
Både Prestashop, woocommerce til wordpress og shopify kan anbefales. Indlæringskurven for woocommerce og prestashop er lidt stejlere men til gengæld får du en shop som du selv hoster, og har kontrol over. Hos shopify hostes din shop på deres servere, og du har dermed ikke fuld kontrol over din shop og data. Som nybegynder vil jeg dog umiddelbart anbefale shopify.

Ding ding ding, vi har en vinder :) Er helt enig, du får en langt mere fleksible løsning hvis du vælger en Open Source løsning som Wordpress med woocommerce, PrestaShop, OpenCart og hvad der ellers er, og du har her mulighed for at skifte webhotel og så videre, hvilket du ikke har mulighed for med shopify. Men det tager så meget længere tid for en nybegynder at lave en god shop i de løsninger, så vil også helt klart anbefalde en såkalt "hosted webshop" som f.eks. shopify.

Jeg tror ikke du kan vælge dansk i kontrolpanelet for shopify (http://www.amino.dk/forums/t/210738.aspx), så er dette et problem kan det være du skal finde en dansk udbyder af hosted webshops som dandomain eller scannet. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)