Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan anbefale en webshop løsning ud fra følgende?....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kan anbefale den bedste webshop løsning til de billigste penge. Jeg er nybegynder, og jeg aner intet om at kode. Jeg søger primært løsninger, hvor jeg skal betale om måneden. Jeg søger den mest brugervenlige løsning, men kom gerne med al den erfaring i nu har jer! :-)

Tænkte egentlig på, om man kan flytte sin webshop til en anden udbyder, hvis man ikke bliver tilfreds med den første udbyder.


Vh.
En nybegynder
Omar.  

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste løsning til de billigste penge kommer jo lidt an på hvad der er den bedste løsning ift. det du gerne vil lave. Men umiddlbart lyder det som om shopify måske kunne være noget for dig.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kan se du for godt 14 dage siden har fået mange tilbud på en løsning og handler vist bare om at du tager skridtet om kommer videre.
Vi hoster shops så hos os kan du, men det bud har du vidst også fået. 

Sig til når du selv er klar

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg forstår det ønsker du en shop der er:

- Billig/gratis
- Brugervenlig da du ingen kodning kan

Så tænker jeg med de samme Wordpress.