Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring; I hvilken ordning skal regningerne sættes ind?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

(Jeg ber i forvejen om undskyld for min dålige stavning på dansk, jeg er selv svensk!)

Jeg bruger Billys Billing og har et kort spørgmål om bogføring og den ordning i hvilken jeg skal sætte tingen ind;

Når jeg taster en indkøbsregning ind vedhæfter jeg kvitteringer/fakturaer som en inskannad pdf og det hele får et BilagsID. I BB kan jeg godt sortere mine regninger efter både fakturadato og bilagsID. 

Bredvid min computer har jeg lavet en ringbind der jeg sætter regningerne/indkøbsfakturer ind. Jeg bruger en flik for hvar måned. 

Mit spørgsmål lyder; I hvilken ordning skal regningerne sættes ind i ringbinden? Efter fakturadato eller efter bilagsID? I en perfekt tilværelse vid disse vare desamme men det bliver de ju dessværre ikke på grund af mange forskællige årsager.

Mvh Lina

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:48

Normalt vi man ordne dem efter bilagsnummeret fra dit regnskabsprogram. Da de så er lette at finde igen :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:42

enig - sæt dem efter bilagsnummer fra BB. Det er problemet med at scanne - de får jo et uafhængt scanne ID og måske har man scannet noget helt andet ind imellem som ikke har med bilag at gøre - 

Som jeg har forstået Dinero Iphone/pad app så scanner man (kræves vist betalende bruger?) billedet og det mener jeg betyder det kan knyttes til konteringen, hvilket - hvis det er ret forstået er smart (og ellers skal dinero sørge for at når man med appen skyder et bilag så er det knyttet direkte til "bogføringen"

Det er lidt rod når man bare scanner . fordi scannet ikke nødvendigvis har en ID som matcher bogføringen - men printer du også, så sæt i bilagsnummerorden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Aug 13
Skrevet kl. 18:27

Tusind tak for jeres hurtige svar!

Så skal jeg organiser om i min ringbind.

Mvh Lina

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 14:48

Hej Lina

Husk at du til hver en tid kan ringe eller skrive ind til Billy's Billing på 60 24 60 24 eller support@billysbilling.dk. Der er altid gratis hjælp at hente - hvad enten det er til programmet eller bare regnskabshjælp i det hele taget.

De vil helt sikkert hurtigt kunne hjælpe dig med dit spørgsmål, så du kan komme bedst videre. 

God dag Smile

Mange hilsner

Trine 

Tilmeldt 2. Aug 13
Skrevet kl. 15:27

Tak Trine, jeg trodde kun BB hjælpte til med ting der specifikt berør jeres programvare. Då skal jeg nok ringe jer vis jeg har fler spørgsmål!

Mvh Lina

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 11:43

Hej Lina

Hos Billy's Billing hjælper vi med alle slags spørgsmål. 
Det er en del af prisen og vi har folk ansat netop til at sidde klar til dem Smile

Du er mere end velkommen til at ringe. 

God dag. 

Hilsen
Trine 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)