(Jeg ber i forvejen om undskyld for min dålige stavning på dansk, jeg er selv svensk!)
Jeg bruger Billys Billing og har et kort spørgmål om bogføring og den ordning i hvilken jeg skal sætte tingen ind;
Når jeg taster en indkøbsregning ind vedhæfter jeg kvitteringer/fakturaer som en inskannad pdf og det hele får et BilagsID. I BB kan jeg godt sortere mine regninger efter både fakturadato og bilagsID.
Bredvid min computer har jeg lavet en ringbind der jeg sætter regningerne/indkøbsfakturer ind. Jeg bruger en flik for hvar måned.
Mit spørgsmål lyder; I hvilken ordning skal regningerne sættes ind i ringbinden? Efter fakturadato eller efter bilagsID? I en perfekt tilværelse vid disse vare desamme men det bliver de ju dessværre ikke på grund af mange forskællige årsager.
enig - sæt dem efter bilagsnummer fra BB. Det er problemet med at scanne - de får jo et uafhængt scanne ID og måske har man scannet noget helt andet ind imellem som ikke har med bilag at gøre -
Som jeg har forstået Dinero Iphone/pad app så scanner man (kræves vist betalende bruger?) billedet og det mener jeg betyder det kan knyttes til konteringen, hvilket - hvis det er ret forstået er smart (og ellers skal dinero sørge for at når man med appen skyder et bilag så er det knyttet direkte til "bogføringen"
Det er lidt rod når man bare scanner . fordi scannet ikke nødvendigvis har en ID som matcher bogføringen - men printer du også, så sæt i bilagsnummerorden
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Husk at du til hver en tid kan ringe eller skrive ind til Billy's Billing på 60 24 60 24 eller support@billysbilling.dk. Der er altid gratis hjælp at hente - hvad enten det er til programmet eller bare regnskabshjælp i det hele taget.
De vil helt sikkert hurtigt kunne hjælpe dig med dit spørgsmål, så du kan komme bedst videre.