Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere lagre med WooCommerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen herinde der ved, om der findes et plugin til WordPress WooCommerce så man kan håndtere flere lagre?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Kan du udspecificere lidt, tror desværre ikke jeg er helt med...

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:23

Eugene:

Hej Anders.

Kan du udspecificere lidt, tror desværre ikke jeg er helt med...

En virksomhed i Danmark skal have en webshop bygget i WooCommerce. I WooCommerce styrer de produkter/lageret i Danmark. Virksomheden vil senere gerne åbne en ny webshop i fx Sverige, og hertil vil de gerne have et desideret lager i Sverige, som er tilknyttet den svenske webshop. Men virksomheden vil gerne håndtere dette lager fra WooCommerce også.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:31

Jamen vil der så ikke være tale om 2 forskellige installationer samt to forskellige lagre? WooCommerce kan jo let kontrolleres manuelt, i forhold til lagerstyring af produkter. Men skal de have et fjernlager der supplerer begge webshops, eller skal de have to nær-lagre tilknyttet hver webshop?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:44

Eugene:

Jamen vil der så ikke være tale om 2 forskellige installationer samt to forskellige lagre? WooCommerce kan jo let kontrolleres manuelt, i forhold til lagerstyring af produkter. Men skal de have et fjernlager der supplerer begge webshop, eller skal de have to nær-lagre tilknyttet hver webshop?

Hej igen

Jo, det kan du sådan set have ret i, altså at der skal flere seperate installationer til, som er knyttet til hvert lager. Men hvad nu, hvis en webshop i Danmark, gerne vil tjekke om der er noget på lager i Norge? Det er faktisk nok det letteste. Også med hensyn til regler for checkout, oversættelse og eventuelle andre oplysninger/tekster som er et krav i andre lande.

Den tror jeg, at jeg går videre med. Tusind tak for tip ;)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 17:21

Hej Anders.

Glad for at du kunne bruge min hjælp, det kan nogle gange være lidt kludret at snakke teknik på et forum:-) Jeg tror, at det er vigtigt at du fremlægger for din kunde, at han/hun skal være opmærksom på, at begge afdelinger i hvert land synkroniserer deres lagerstyring, i hvertfald i første omgang.

Mvh Eugene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)