Hej Amino Jeg lavede at indlæg her på siden for nu to år siden, hvor jeg spurgte om hvad vi skulle gøre, for at tiltrække flere kunder. Vi har endelig fået stablet en ny, smuk hjemmeside (www.kunstigeplanter.dk) på benene, som vi selv er meget stolte af. Vi bruger igen udelukkende penge på markedsføring via google AdWords, og synes selv det går okay. Vi holder budgettet lidt lavt, for at se hvordan det fungerer. Spørgsmålet er så: Hvad kan vi gøre bedre? Vores frafald fra landingpage er på cirka 38%, hvilket godt kan reduceres yderligere. Derudover har vi en del kunder som forlader deres indkøbsvogn ved checkout. Vi synes selv vi har gjort det meget let forståeligt, og vi har reduceret af antallet af sider man skal igennem til to. Hvis i har nogle forslag til hvordan vi kan gøre det bedre er jeg meget lydhør. Mange hilsner fra Lars Grøn |
Lars Grøn:Derudover har vi en del kunder som forlader deres indkøbsvogn ved checkout
Meget flot side du/i har lavet - Hvad andgår mere salg - problemet mange har, er at det de tilbyder ikke er "alt til ingen pris", lad og sige du har ca. 100 produkter, fylder du siden med 200 produkter, får du "kun måske" flere besøgende og måske lidt flere salg, men ikke det dobbelte.
Du skal se det sådan her, at det frafald du har, kan skyldes at de produkter du her
1: Ikke er det de søgte.
2: At prisen ikke er som de ønskede..
Vh
TomN