Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af Markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Fra  KunstigePlanter.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg lavede at indlæg her på siden for nu to år siden, hvor jeg spurgte om hvad vi skulle gøre, for at tiltrække flere kunder.

Vi har endelig fået stablet en ny, smuk hjemmeside (www.kunstigeplanter.dk) på benene, som vi selv er meget stolte af. Vi bruger igen udelukkende penge på markedsføring via google AdWords, og synes selv det går okay. Vi holder budgettet lidt lavt, for at se hvordan det fungerer. Spørgsmålet er så: Hvad kan vi gøre bedre? Vores frafald fra landingpage er på cirka 38%, hvilket godt kan reduceres yderligere. Derudover har vi en del kunder som forlader deres indkøbsvogn ved checkout. Vi synes selv vi har gjort det meget let forståeligt, og vi har reduceret af antallet af sider man skal igennem til to.

Hvis i har nogle forslag til hvordan vi kan gøre det bedre er jeg meget lydhør.

Mange hilsner fra

Lars Grøn

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:11

Lars Grøn:
Derudover har vi en del kunder som forlader deres indkøbsvogn ved checkout

Meget flot side du/i har lavet - Hvad andgår mere salg - problemet mange har, er at det de tilbyder ikke er "alt til ingen pris", lad og sige du har ca. 100 produkter, fylder du siden med 200 produkter, får du "kun måske" flere besøgende og måske lidt flere salg, men ikke det dobbelte.

Du skal se det sådan her, at det frafald du har, kan skyldes at de produkter du her

1: Ikke er det de søgte.

2: At prisen ikke er som de ønskede..

Vh

TomN

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:20

Hej Lars

Jeg aner INTET om kunstige planter MEN:

1) Jeg synes at der er enorm pris-forskel på de forskellige størrelser. Det er lidt svært at forstå for en som mig

2) Det er svært at vurdere hvor stor en plante skal være. Har jeg brug for 90 cm eller 120cm? Kunne du/i evt. vide dem ved siden af hinanden eller ved siden af noget man kender størrelsen på? 

3) På produktsiden står der "size" det skal oversættes til dansk

4) Fordelene ved planterne gemmer du nederst på forsiden. Hvorfor?

5) Der er i snit ca. 2 liniers salgstekst til hvert produkt. Det kan godt gøres bedre

6) Jeg mangler nogle anbefalinger fra tidligere kunder

7) Hvis jeg er i tvivl om hvilke plante jeg skal vælge, så er der overhovedet ingen hjælp at hente hos jer. Hvorfor findes der ikke nogle guides?

8) Hvordan er fordelingen mellem private og erhvervskunder? Kunne det tænkes at private og erhvervskunder tænker meget forskelligt når de skal købe plastic planter? I så fald var et en idé med 2 forskellige sider.....

9) Hvad med at tilbyde hjælp til indretning / beplantning hos erhvervskunder. Fx. hjælp til hvor de skal stå, hvilke farver passer til virksomheden osv osv?

Dette er blot et par forslag til forbedringer - fra en der intet ved om dine produkter eller branche generelt. Men det er en spændende niche :=))

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:53

Jeg synes din side ser pæn og brugbar ud. De normale forhindringer er der ikke nogen af som jeg ser det. Tror måske bare du skal lave lidt ekstra sider som kan give dig trafik.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Fra  KunstigePlanter.dk Skrevet kl. 15:40

TomN:

Lars Grøn:
Derudover har vi en del kunder som forlader deres indkøbsvogn ved checkout

Meget flot side du/i har lavet - Hvad andgår mere salg - problemet mange har, er at det de tilbyder ikke er "alt til ingen pris", lad og sige du har ca. 100 produkter, fylder du siden med 200 produkter, får du "kun måske" flere besøgende og måske lidt flere salg, men ikke det dobbelte.

Du skal se det sådan her, at det frafald du har, kan skyldes at de produkter du her

1: Ikke er det de søgte.

2: At prisen ikke er som de ønskede..

Vh

TomN

Tusind tak for opklaringen, det var rart at få lidt perspektiv til det.

Jeg synes din side ser pæn og brugbar ud. De normale forhindringer er der ikke nogen af som jeg ser det. Tror måske bare du skal lave lidt ekstra sider som kan give dig trafik.

Jeg giver dig helt ret, og vi går straks igang med at udvide siden og skrive mere på hvor vi kan. 

Hej Lars

Jeg aner INTET om kunstige planter MEN:

1) Jeg synes at der er enorm pris-forskel på de forskellige størrelser. Det er lidt svært at forstå for en som mig

2) Det er svært at vurdere hvor stor en plante skal være. Har jeg brug for 90 cm eller 120cm? Kunne du/i evt. vide dem ved siden af hinanden eller ved siden af noget man kender størrelsen på? 

3) På produktsiden står der "size" det skal oversættes til dansk

4) Fordelene ved planterne gemmer du nederst på forsiden. Hvorfor?

5) Der er i snit ca. 2 liniers salgstekst til hvert produkt. Det kan godt gøres bedre

6) Jeg mangler nogle anbefalinger fra tidligere kunder

7) Hvis jeg er i tvivl om hvilke plante jeg skal vælge, så er der overhovedet ingen hjælp at hente hos jer. Hvorfor findes der ikke nogle guides?

8) Hvordan er fordelingen mellem private og erhvervskunder? Kunne det tænkes at private og erhvervskunder tænker meget forskelligt når de skal købe plastic planter? I så fald var et en idé med 2 forskellige sider.....

9) Hvad med at tilbyde hjælp til indretning / beplantning hos erhvervskunder. Fx. hjælp til hvor de skal stå, hvilke farver passer til virksomheden osv osv?

Dette er blot et par forslag til forbedringer - fra en der intet ved om dine produkter eller branche generelt. Men det er en spændende niche :=))

Hilsen Morten

Hej Morten

Jeg er rigtig glad for dit lange og gode svar. Du har mange pointer som vi KLART vil tage til os og gå i gang med. 

Der findes en enkelt anbefaling under referencer. Vi var ikke helt sikre på under hvilken side-del det hørte mest hjemme under.

Vi tilbyder indretning/beplantning hos erhvervskunder, men du har fuldstændigt ret - det er ikke til at se eller finde ud af nogle steder på siden, og det er noget vi sætter os for at ændre med det samme. 

Tusind tak for din hjælp og dit svar, det værdsætter vi meget.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:44
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)