Med mindre Amino har tildelt en stjernepause og glemt at ophæve den (og det mener jeg de kan hvis de føler de misbruges til uenighed og ikke til om tråden holder emne eller anbefaler direkte ulovligheder osv) så ville jeg mene du skal kunne se dem med dit antal indlæg. Har du prøvet at logge ud, lukke browser og så lukke ind igen og se om det gør forskel?
er det sådan du ikke kan se nogen som helst stjerner for andre - eller at du ikke selv kan tildele? (der er max per dag som jeg husker det - så lukkes der for den, men det burde åbnes igen dagen efter TROR jeg - så et par uger er lidt underligt måske)
Ellers spørg support snabel a amino.dk som kan sige dig hvorfor - om det er bevidst eller mangel på et eller andet
Hej og tak for svar. Nej jeg kan ingen stjerner se på egne indlæg og det er jo sjovt at følge med når du eks. Giver mig 1 stjerne ;-) Må prøve at se om det ændrer sig til imorgen...
Nej jeg kan ingen stjerner se på egne indlæg og det er jo sjovt at følge med når du eks. Giver mig 1 stjerne ;-)
det gør jeg kun hvis jeg mener du kører en tråd ud af et helt andet spor end trådstarter hvis det kan glæde men du kan aldrig se dine egne stjerne tror jeg MEN du bør som plus medlem kunne logge ind og se dem - De bør aldrig ha været synlige dine egne
her som jeg ser mig selv først og så dig neden under med synlige stjerner:
og her ser du dig selv med synlige stjerner - men dem ser du ikke selv da du jo ikke skal kunne tildele dig selv stjerne, men som plus bør du kunne se dem i din profil