Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsføre jeg mig selv bedst til unge via internettet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

To partnere og jeg er i gang med at starte eventfester til unge (16+) og i den forbindelse søger vi gode råd til hvordan vi markedsføre os selv bedst via. f.eks facebook og lignende sociale medier.
Da vi ingen indtjening har haft endnu ligger budgettet meget lavt og vi vil derfor gerne vide den bedste løsning til billigst pris (måske hvis det kan gøres uden forudbetalt kapital)

Måske nogen af jer der også har et bud på hvem der ville kunne finde på at investere i sådan et projekt?

Mvh. De 3 unge iværksættere.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke i kan finde et par hjemmesider som har en ung brugerflade?

I kunne mod reklame på deres hjemmeside, tilbyde x % af overskuddet fra den første fest, derefter har i et godt billede af om det er en metode i vil prøve igen, eller der er penge nok til at betale for reklame på eks. Facebook?

Held og lykke

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale jer at lave forskellige "flyers", i uddeler på diverse uddannelser. Både Gymnasier samt. videregående uddannelser.

Men hvad er jeres målgruppe mere præcist end at det er 16+ fester?

Nogen specielle steder i landet?

At reklamere direkte på skolerne er billig arbejdskræft, som i selv kan udføre. Husk at referer til facebook event, da jeg af erfaring selv tjekker efter derinde.

/ lav samarbejds aftaler med fest udvalget på diverse uddannelser.

Mvh Oliver M.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)