|
Nu kunne jeg ikke komme med på Iværk07, da jeg skulle stå og sælge administrationsløsninger på HairTrend 2007 i Herning. Det er hårdt for benene med alle de små lette skridt på stedet - men redningen fandt jeg på standen lige overfor: En Massagestol! Jeg var ret skeptisk, men det var helt fantastisk. Kraftig massage af ryg, nakke og lægge - suppleret med lidt zoneterapi under fødderne. En behandling tog et kvarter og så var jeg klar igen. Hvis I nogensiden render over en sådan stol så und jer selv at prøve det! De forhandles bla. af Smifa - og jeg har altså INGEN interesser i firmaet (og jeg har heller ikke designet der websider!
[anstødeligt indhold] - og så kan det for øvrigt anbefales at tage på frisørmesse. I forhold til min sidste messedeltagelse (som var for det grå guld, 50+), så var publikum en væsentlig større fryd for øjet. Hårfarverne havde af naturlige årsager større variationer end på nogen anden messe, men det var den rene fryd at skulle samle kunder ind, når ellers jeg kunne løsrive mig fra alle de håndfaste beviser på skaberværkets storhed [anstødeligt indhold slut] |
HEJSA! ![]()
Kan kun give dig ret, derfor kan vi også som importør tilbyde mere end 30 forskellige modeller, lige fra vejl. udsalgspris i butikken kroner 2000.- og op til f.eks., 30.000 kroner for de ekslusive modeller. En top kvalitets model med læder overalt og ægte kuglemassage i ryg, læn, nakke osv, til vejl. udsalgspris kroner 6895.-
Se et lille udvalg her www.topzone.dk
Forsat god dag.
Bliv gratis medlem