Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en God og hurtig kaffemaskine til en enkelt kop ad gangen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Som overskriften siger, så søger jeg en god kaffemaskine der kan brygge en enkelt kop ad gangen.

Mine umiddelbare tanker er en der kværner og brygger ved tryk på en knap, som man kender dem fra det private hjem.

Den skal bruges i frisørsalon hvor der skal serveres en god frisk kop kaffe, så det er en maskine der vil blive brugt flittigt.

Derudover må brygge tiden ikke være for lang og vanskelig.

Den behøver ikke være med fast vandforsyning, og hvis den ikke er det skal der være et ok vand reservoir.

Den skal ikke være kundebetjent, men placeret i baglokalet. så udseende er mindre relevant.

Har du eller kender du til en god maskine der kan indfri mine krav, eller de fleste af dem?

VH

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 18:15

Tillægsinfo:

Kaffemaskinen er til en enkeltmands salon, så det daglige forbrug vil være 15-20 kopper kaffe.

Jeg har ikke behov for Wiener melange, sukker tilvalg og alt andet fancy de nu kan.

Så det er meget simpelt det jeg søger.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:25

Jeg har selv haft denne fra Krups, og jeg vil tro at den kan klare jobbet.

Bryggetiden er forholdsvis kort, og smagen er fin.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 18:52

Tak for link.

Flere input til hvad i bruger modtages med kyshånd!

Fra Hellerup
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Copenhagen Concept Skrevet kl. 18:59

Jeg har en Jura J5 som jeg er rigtigt glad for. Jeg sælger ikke kaffemaskiner eller noget - så dette er et neutralt forslag. Vi bruger den hjemme men den får hurtigt lavet mange kopper. Vi har ikke haft nogle udfordringer - så længe du husker at vedligeholde den - som mest er at rense den hver dag efter brug. Jeg kan godt anbefale Jura

http://www.jura.com/home_x/products_home_use.htm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:22

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:54
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 21:59

Jeg har også en frisørsalon, og jeg vil anbefale en "fuldautomatisk espressomaskine". Her får du hurtigt én kop ad gangen, lavet på nykværnet hele kaffebønner. Det smager bedst og mest friskt, efter min mening. Derudover er det langt mere økonomisk end feks. kapselmaskiner.

Langt de fleste af dem kan indstilles til forskellige kopstørrelser, og kaffen den bestemmer du jo selv, og kan evt. ændres i løbet af året. Så hvis ikke du ønsker kunderne skal have espresso, men alm. kaffe, så påfylder du naturligvis bare almindelige kaffebønner.

For de fleste af maskinerne findes en vandtank på den ene side, og en "tank" til hele kaffebønner på den anden. Har selv en sådan maskine, både i salonen og hjemme. Kan kun anbefales.

De findes i et hav af prisniveauer - men af egen erfaring, så kan det ikke betale sig at købe FOR billigt. Jeg vil også anbefale feks. en JURA maskine.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)