Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler levardør til t-shirts

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er 2 unge iværksættere der har brug for hjælp. Vi vil lave en produktion af t-shirts og har alt det grafiske på plads men står lidt på bar bund mht. hvordan vi finder en producent til disse t-shirts. Vi ved mange vælger producenter i bla. tyrkiet. Hvordan formidler man kontakten???

Mvh.

Jorge

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:11
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:16

Jorge Andrade:

Hej

Vi er 2 unge iværksættere der har brug for hjælp. Vi vil lave en produktion af t-shirts og har alt det grafiske på plads men står lidt på bar bund mht. hvordan vi finder en producent til disse t-shirts. Vi ved mange vælger producenter i bla. tyrkiet. Hvordan formidler man kontakten???

Mvh.

Jorge

Har du ikke set TV3 Big Smile

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 08:00

Kan man kontakte ambassaden som kan videre formidle en kontakt??? Vi har nemlig alt det grafiske på plads og har dermed vores design på plads. Nu gælder det så om at vi finder en leverandør/producent til disse;-)

Fra København
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:54

Mit navn er Toni, og jeg bor i københavn med rødder i Serbien. Jeg har gode kontakter dernede og t-shirts i ubegrænsede mængder er ikke noget problem. Kontakt mig på 42 36 66 18 og lad mig høre nærmere. 

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:18

Hej Jorge.
Det lyder rigtigt spændende med jeres projekt, for mig og en ven er ved at starte det samme!
Vil lige høre hvilket programmer i har brugt til at designe jeres tøj og har i lavet et logo?  

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:23

så frem du har alt grafisk samt designs klar og du kan kontakte mig på mikkel@intnet.mu

og muligvis jeg kan hjælpe dig.

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 11:05

Hej:-)

Min kammerat har en grafisk virksomhed, dog er vi ikke så langt i processen endnu. Vi har ideerne til en masse designs inkl. navn osv. og er meningen at vi ret hurtigt vil udvide sortimentet med bla. sweats osv. Vi kan derfor selv sørge for vores designs. Min baggrund er at jeg tidligere har arbejdet indenfor tøjbranchen. Vi har ikke udfærdiget disse designs endnu men det er lige om hjørnet. Vi vil ikke risikere og få bestillinger uden og kunne levere. Så derfor søger vi producent. Jeg kan lige vende tilbage med hvilket program de bruger da det er hans grafikker der udfærdiger dette i sammenråd med os og vores ideer!!!

mvh.

Jorge

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 11:09

Hej mikkel.

Hvorhenne i verden foregår din produktion!!! I tiden er der meget fokus på fairtrade osv. Derudover kunne vi rent miljø mæssigt også gerne tænke os at eventuelt lave en kollektion eller hele produktionen blev lavet mere miljø venligt end det gængse er. Dette vil vi nemlig inddrage i vores markedsføring:-)

Vi har ikke udfærdiget vores designs endnu men det er lige om hjørnet. Vi vil bare gerne have en producent klar i kulissen når vi modtager bestillinger.

Send gerne mere info:-)

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 11:12

Og ja vi har vores logo på plads. Navn og Logo som det første samt hvilken markedsførings strategi vi vil benytte. Endvidere har vi fra start lagt en plan for hvor det er vi vil hen af med produktet altså lavet nogle del mål og hvordan vi muligvis når dertil. Logoet samt navn vil jeg dog afsløre. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)