Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden ordentlig indtjening - Jeg har virkelig brug for hjælp

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over at designet er en smule oldschool, og at shoppen trænger til en SEO make over, så er dit største problem trafik!

Kim Sterup:

I webshoppen er der en lille mængde kunder forbi hverdag, på ca 50 til 100 stk. men de køber ikke noget.

I butikken ja hvis der kommer 3 kunder på en dag, så er jeg heldig.

Hvis du ud af den mængde trafik kan opnå 3 ordre, så svarer det til, at du har en konverteringsrate på 3-6%, og det er meget godt... Men det batter bare ik det store, hvis du ik får mængden af trafik op! 

Det er ik umuligt, at øge mængden af trafik på 1-2 mdr, men det kræver sindsyg meget arbejde, og det er nok svært i en presset branche, som dem du befinder dig i! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ud over at designet er en smule oldschool, og at shoppen trænger til en SEO make over, så er dit største problem trafik!

Kim Sterup:

I webshoppen er der en lille mængde kunder forbi hverdag, på ca 50 til 100 stk. men de køber ikke noget.

I butikken ja hvis der kommer 3 kunder på en dag, så er jeg heldig.

Hvis du ud af den mængde trafik kan opnå 3 ordre, så svarer det til, at du har en konverteringsrate på 3-6%, og det er meget godt... Men det batter bare ik det store, hvis du ik får mængden af trafik op! 

Det er ik umuligt, at øge mængden af trafik på 1-2 mdr, men det kræver sindsyg meget arbejde, og det er nok svært i en presset branche, som dem du befinder dig i! 

Jeg har tilladt mig at markere lidt i den citerede tekst :o)

For du har fuldstændig ret i at med en konverteringsrate på 3 - 6%, så er der noget at arbejde med. Jeg læser det bare ikke som om at det står sådan til, men at den nok er en del tættere på 0%, men at der kommer 3 kunder ind i hans fysiske butik. På en god dag..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Fashion-Seller:

Ud over at designet er en smule oldschool, og at shoppen trænger til en SEO make over, så er dit største problem trafik!

Kim Sterup:

I webshoppen er der en lille mængde kunder forbi hverdag, på ca 50 til 100 stk. men de køber ikke noget.

I butikken ja hvis der kommer 3 kunder på en dag, så er jeg heldig.

Hvis du ud af den mængde trafik kan opnå 3 ordre, så svarer det til, at du har en konverteringsrate på 3-6%, og det er meget godt... Men det batter bare ik det store, hvis du ik får mængden af trafik op! 

Det er ik umuligt, at øge mængden af trafik på 1-2 mdr, men det kræver sindsyg meget arbejde, og det er nok svært i en presset branche, som dem du befinder dig i! 

Jeg har tilladt mig at markere lidt i den citerede tekst :o)

For du har fuldstændig ret i at med en konverteringsrate på 3 - 6%, så er der noget at arbejde med. Jeg læser det bare ikke som om at det står sådan til, men at den nok er en del tættere på 0%, men at der kommer 3 kunder ind i hans fysiske butik. På en god dag..

Jeg fik ik lige med, at det var en fysisk butik, men det kan jeg godt se nu! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Sikke en øv-situation du står i! Jeg kender ikke noget til "mobilcover-branchen", men må desværre erklære mig enig med igang.

Hvis du for alvor skal have succes med din webshop er der rigtig meget i webshoppen som skal forbedres, som andre også har været på. Men har du prøvet at opstille et regnestykke for hvor mange salg du skal generere for at tjene en månedsløn ind?

Hvis vi siger at gennemsnitsordren har en værdi på 100 kr., så er der 80 kr. tilbage når momsen er trukket fra. Af de 80 kr. gætter jeg på at din fortjeneste er forholdsvis stor. Skal vi sige 50 kr.?

For at opnå et overskud på blot 30.000 kr. om måneden vil du dermed skulle have 600 månedlige ordrer, eller hvad der svarer til 20 ordrer om dagen. Og så har jeg slet ikke taget højde for eventuelle faste udgifter, afskrivning på lager og uforudsete udgifter. Men lad os på den konto runde op til i alt 25 ordrer om dagen.

Hvis du på nuværende tidspunkt har 1-3 ordrer om dagen, så vil det kræve et kæææmpe arbejde at nå op på en omsætning der kan aflønne dig fuld tid. Og det vel at mærke uden noget budget og i et ekstremt konkurrencepræget marked hvor du er oppe imod nogen langt større spillere.

Mit forslag er at du enten udvider paletten af webshops, ud fra tankegangen om at mange bække små gør en stor å, eller alternativt lægger hovedet i blød, og prøver at finde en niche for en webshop med mindre konkurrence, men stort salgspotentiale.
Men uanset hvad, ville jeg i din situation overveje at søge et midlertidigt job til at skaffe dig en indtægt her og nu, og så arbejde på dit webprojekt ved siden af, indtil du har fået det kørt op til noget du kan leve af.

God vind og held og lykke!


Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sterup:
Jes tak for din fyldestgørende beskrivelse, jeg har taget den med min SEO mand som godt kan se det fornuftige i det du har skrevet, og vi prøver at lave et nyt design i en ny webshop udgave som er mere op 2 date.

Det kom som et chock for mig, du har en SEO mand knyttet til din webshop? Altså arbejder han på den for tiden? Eller?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger firefox til mine hverdags søgninger og jeg får en "helt" hvid side. Skal køre langt ned før jeg ser din side. Jeg har en standard firefox med 125% tekst størrelse, så du skal nok også huske at test alle typer af browser.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.
Tak igen for alle de super gode svar, at lukke biksen ned vil være det samme som at stikke halen mellem benene og løb fra det hele, og sådan er jeg ikke.

Siden er ved at få et nyt design som er mere oppe i tiden, og det er også det jeg kan læse ud fra alle de indlæg der bliver skrevet at det er noget af det der skal til, så det er klart et sted jeg rykker ind og gøre noget.

Ja jeg er nu helt klar over at der er lange udsigter til at jeg ville kunne leve af det, så jeg ser kun en udvej, at kæmpe videre med at få det til at se beder ud, og gøre sig mere lækkeret på nettet.

Link Building, konkurrencer, sociale media, SEO osv. er også en af de steder jeg vil sætte hårdt ind.
Ang. SEO som der var en der skrev, så jo min SEO mand arbejder på det, men han kun været i gang i ca. 1½ md. så der er også et godt stykke vej endnu.

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)