Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

månedlig vs. årlig abonnements betaling?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rundt omkring.

Kender i det når man ligger lidt søvnløs om natten, fordi der pludselig dukker et par spørgsmål og idéer op. :)

Jeg er ved at starte en enkeltmandsvirksomhed op og har hele tiden tænkt at mine "kunder" skal betale et årligt beløb for at deltage.

Men pludselig vågner jeg her midt om natten og fundere over om måske man skulle lave en månedlig betaling istedet?
Og ja, måske et indmeldelsesgebyr, bare så kunderne ikke hopper fra i tide og utide?

Synes fordelen ved et årligt medlemskab er at så er det ikke så tit man skal holde øje med om folk har betalt og sådan noget. Det gør det måske nok lidt mere overskueligt.
Ulempen er nok at de måske bare betaler det den ene gang og ja, "glemmer" lidt de er med i det og måske nogen synes det er et "for højt" beløb på én gang.

Fordelen ved månedlig betaling er vel at kunderne ikke skal betale en masse penge på én gang og samtidig kan jeg måske lave et lidt større overskud om året, ved at månedligt beløb x 12 bliver en smule mere end det årlige beløb jeg havde valgt. Men selvfølgelig ligger der jo også nogle flere arbejdstimer i det.

Ja, ved ikke om det er tidspunktet her der gør mig lidt forvirret.
Men hvad synes i er fordele og ulemper ved månedlig vs. årlig kontingent? 

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 52
Fra  Struct Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du jan jo evt tilbyde begge former. Så giv lidt rabat på at vælge den årlige.

//Peter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)