Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Normalt Underskud for Webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor normalt er det for en webshop at være i underskud på ca.. lads sige 20.000 kr den første md, hvis man antager der er blevet brugt 20K på Webshop, emballage, labelprinter og varekøb? og hvor langtid går der normalt før et underskud i en webshop er vendt til profit/overskud?

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 21:58

Tror rigtig mange af dem her på amino, der starter webshop går efter en omkostningsfri start.

Dertil så har jeg da hørt om webshops der har kostet over en million i opstart, og her vil et underskud i den første periode være logisk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Det jo umuligt og næsten uambitiøst at gå efter en omkostningsfri start o.o.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mihammed:

Jeg er 100% enig - men den typiske amino bruger ville nok vælge at forsøge sig med selv at lave en WooCommerce webshop, og så med paypal betaling og så ellers spamme facebook. :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17

Mihammed:
Hvor normalt er det for en webshop at være i underskud på ca.. lads sige 20.000 kr den første md, hvis man antager der er blevet brugt 20K på Webshop, emballage, labelprinter og varekøb? og hvor langtid går der normalt før et underskud i en webshop er vendt til profit/overskud?

varekøb er ikke en udgift - vareforbrug er - så har du varer på lager skal du lægge værdien af dem ind . og dermed er dit únderskud mindre. Det er normalt at ha underskud i starten og der er igen regel for hvor lang tid, det afhænger helt af hver enkelt tilfælde. Du skal jo ha en plan og et budget der viser hvor lang tid du har råd til underskud, så du ikke pludseligt skal lukke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Casper Fischer:
Jeg er 100% enig - men den typiske amino bruger ville nok vælge at forsøge sig med selv at lave en WooCommerce webshop, og så med paypal betaling og så ellers spamme facebook. :) 

Det var sgu lidt sjovt sagt :D, håber da ikke det sådan en udbredt forretnigsfilosofi folk har.

Cookie - John Hannover:Allrighty, så har jeg det på plads. Regner med at mit arbejde ved siden af finanser shoppen indtil den selv kan finanser sig selv

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:00

Casper Fischer:

Mihammed:

Så er der godt nok mange IKKE TYPISKE AMINO BRUGERE herinde...
Men ja, det er helt normalt, at det går i minus den første måned, og nogle vil opleve, at deres shop ik giver overskud de første par år. Andre derimod får relativt hurtigt overskud. Det er umuligt at sige, hvornår en shop giver overskud, da mange faktorer spiller ind, og mange af disse har man selv styr på. F.eks reklamebudget, omkostninger mm...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)