Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

51 webshops har allerede tilmeldt sig! Nyt GRATIS holdningmærke! Skal din webshop være med?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Amino,

Handel DANSK er et initiativ hvis mål er at fremme Dansk E-handel.

Vi skal bruge de første 100 webshops, der ønsker at benytte vores webshop mærke, så hvis du vil være med til at fremme "Handel Dansk", kan du blot svare her, eller skrive til os på vores facebook side.

Det får du:

Et Gratis logo med stærk signalværdi du kan vise på din webshop. Så dine besøgende kan se de handler med en Dansk webshop.

Din webshop bliver nævnt på vores website.

Hvorfor:

Handel DANSK, er et modsvar til internationaliseringen af handel, på tværs af grænserne. Stigende internethandel har gjort det svært for den almindelige forbruger at gennemskue i hvilket "land" den webshop de handler på, rent faktisk har hjemme, og til hvilket land der betales Skat af virksomhedens overskud.

Internethandel er i kraftig vækst, og hos Handel Dansk vil vi slå et slag for at den almindelige forbruger bliver informeret om dette, ved at lave et fælles logo, for Danske webshops, kan vi stå stærkere sammen. Det er gratis, at benytte logoet. Dansk Handel er ikke et verificeret webshop mærke, men et holdningsmærke. Dvs. du signalerer at din virksomhed støtter Danmark, ved at have Danske ansatte og betale Dansk moms og skat af virksomhedens overskud.

Pris:

Det vil altid være gratis at bruge webshop mærket, man skal blot indhente tilladelse.

Hvordan:

Gå ind på vores facebookside og skriv til os, med din e-mail og det domæne, hvor din webshop ligger. Så sender vi dig de logoer du Gratis må benytte.

Læs mere her: http://www.facebook.com/handeldansk

Håber du vil støtte op om Handel Dansk :)

Vh Daniel

Handel Dansk

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som et fornuftigt initiativ Smile og jeg vil da gerne støtte jeres projekt

Jeg sælger Backup løsninger til private via www.fotoskyen.dk

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:27 | Låst

Hvordan sikre i jer at webshoppen er dansk og ikke sælger fra udlandet fra en dansk website?

Troværdigheden er yderst vigtig her, ellers er mærket jo intet værd.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 22:32 | Låst

Godt initiativ, jeg vil gerne være med, med siden www.iskins.dk

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 22:41 | Låst

Det er ikke et mærke som "e-handelsmærket"...

Det er mere et "støt brysterne"... mærke. Og vigtigst af alt, så er det et forbruger mærke.

Eller som jeg kalder det et holdnings mærke, der sender et signal om at din virksomhed er Dansk (Med Danske ansatte, og du betaler Dansk moms og skat af virksomhedens overskud).

Hvis du skilter med "Handler du har handler du Dansk" mærket, men dine varer bliver sendt fra Tyskland, misbruger du mærket, og det vil forbrugeren, hurtigt gennemskue, og det vil meget hurtigt skabe dårlig medie omtale for din virksomhed.

I vores betingelser fremgår det at ovenstående er misbrug af mærket, og derfor vil du underminere mærkets værdi og brand. Og vil kunne blive sagsøgt hvis denne form for "misbrug" af mærket finder sted. (Websitet er live om få dage).

Dette mærke er vores alle sammens mærke, et mærke, der sender et stærkt politisk signal om at dem der skilter med det bidrager til Velfærds Danmark, som vi har kendt det i mange år, ved at skaffe Danske arbejdspladser. Derfor sikre vi os imod snyd, ved hjælp af den almindelige forbruger samt pressen. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 22:50 | Låst

onlineBRAND:

Hej Amino,

Handel DANSK er et initiativ hvis mål er at fremme Dansk E-handel.

Vi skal bruge de første 100 webshops, der ønsker at benytte vores webshop mærke, så hvis du vil være med til at fremme "Handel Dansk", kan du blot svare her, eller skrive til os på vores facebook side.

Hej Daniel!

God ide! Har sendt dig en besked på facebook med de nødvendige informationer!  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 00:01 | Låst

Tak til alle jer der indtil viderer har vist interesse, vi har modtaget ca.15 henvendelser på facebook, og nogle stykker her på amino.

I morgen, vil jeg struktrurer, arbejdet med at få sendt "logoer" ud til alle, samt noteret:"Domæne, email og navn". Sådan i kan blive nævnt på vores hjemmeside, som vil stå klar ca. onsdag. :)

Glæder mig!

For lige at svare på e-bil.dk spørgsmål:

Hvem kvalificerer sig til Handel Dansk mærket?

Opfylder din virksomhed følgende krav, kan i frit benytte Handel Dansk webshop mærket:

1. Har virksomheden Dansk CVR nummer.
  2. Er virksomheden fysisk placeret i Danmark.
  3. Er over 80% af de ansatte, ansatte i Danmark.
  4. Betaler virksomheden skat i Danmark af hele virksomheden overskud.

Er du i tvivl om du må benytte handel Dansk, anbefaler vi som udgangspunkt at du lader være. Du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Det er selvfølgelig ok at importerer varer til Danmark. Hertil også at få produceret varer i udlandet, så længe de 4 ovenstående krav er overholdt.   

Hvordan sikre vi mærkets troværdighed?

Som udgangspunkt er det gratis at benytte Handel Dansk mærket, og der er ingen administrative ressourcer sat af til at håndhæve vores betingelser.

Vi afhænger 100% af dig som forbruger. Støder du på Handel Dansk mærket, på en webshop, hvor du mistænker snyd. Skal du blot informere os. Vi har nemlig copyright på logoet. Misbrug, af mærket er en alvorlig sag, da det miskrediterer alle de virksomheder som rent faktisk overholder reglerne og samtidig underminerer logoets Brand værdi. Derfor vil misbrugere blive sagsøgt, inden for det fulde omfang, af lovens rammer.

Dette mærke er vores alle sammens mærke, et mærke, der sender et stærkt politisk signal om at dem der skilter med det bidrager til Velfærds Danmark, som vi har kendt det i mange år, ved at skaffe Danske arbejdspladser. Derfor sikre vi os imod snyd, ved hjælp af den almindelige forbruger samt pressen. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:10 | Låst

Du må også gerne sende logo mv. til mig for

www.sliknet.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:43 | Låst

Super spændende Daniel! Virkelig godt initiativ, som forbrugerne forhåbentligt vil værdsætte.

Jeg driver en webshop for SoldaterNyt.dk, som du finder på SoldaterNyt.dk/markedsplads - jeg vil super gerne være med også, hvis der stadig er plads :-)

Hilsen,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:08 | Låst

Send da også gerne til mig - mads@bjergoe.com !

VI har en kommende webshop der skal sælge læbepomader, www.duckylips.dk  :) 

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)