Jeg har en form som bruges til bestilling som starter og opretter kunderne på vores servere, men jeg vi lgerne have at de bliver oprettet og derefter bilver sendt til en betalingsside, hvor de kan betale
Har du sat sådan en op før vil jeg meget gerne høre fra dig, også hvis det eventuelt skal koste noget, for jeg vil gerne have dette op at køre ret hurtigt.
Hvis du kun har tre produkter (?), kan du jo bare oprette en betalingsknap på Ewire. Koden til betalingsknappen, indsætter du så på den bekræftelsesside som kunden sendes til ved bestilling, og så klares resten via Ewire.
Niels -> Ikke nødvendigt med en webshop, der findes andre muligheder
Sofie -> Jeg er oprettet som Business kunde hos Ewire og øsnker ikke at mine kunder skal være Ewire kunde for at kunen benytte mine services derfor bruger jeg ikke blot en knap, men ønsker at bruge deres merchant tools
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Jeg er oprettet som Business kunde hos Ewire og øsnker ikke at mine kunder skal være Ewire kunde for at kunen benytte mine services derfor bruger jeg ikke blot en knap, men ønsker at bruge deres merchant tools
Dine kunder kan sagtens betale med en knap uden at skulle oprette en Ewirekonto. Uanset om du er erhvervs - eller privatkunde.
På Ewire http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx kan du downlade den fil som hedder PHP-eksempel, som består af en række PHP-filer og en tekstfil med en vejledning til hvordan du redigerer PHP-filerne.
Så redigerer du filerne og uploader dem til din host.
Når dine kunder så har registreret sig, sørger du for, at bekræftelses-siden sender kunden videre til betalingssiden, som i dette eksempel hedder netPayment_start.php .
Men det er da meget nemmere med en betalingsknap :)
Det var lige netop det som du jeg vil have bebeskriver jeg vil have programmeret. Jeg leder nemlig efter en som kan klare opgaven og tror også at jeg har fundet det :-)
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
hvis du eller din programmør har spørgsmål til PHP-integrationen så kontakt os endelig. Enten på rr@ewire.dk, eller på 70 25 21 25 i morgen efter kl 10.00.