Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EWire betaling - PHP opsætning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desperat brug for hjælp med opsætning af betalingsmodulet til EWire på min hjemmeside www.fotoskyen.dk 

Jeg har en form som bruges til bestilling som starter og opretter kunderne på vores servere, men jeg vi lgerne have at de bliver oprettet og derefter bilver sendt til en betalingsside, hvor de kan betale

Har du sat sådan en op før vil jeg meget gerne høre fra dig, også hvis det eventuelt skal koste noget, for jeg vil gerne have dette op at køre ret hurtigt. 

www.fotoskyen.dk - ubegrænset backup

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:33

Hej .

Du skal have opsat en webshop, for at kunne opsætte en betalingsløsning.

Feks. Woocommerce Ewire har plugins som virker  med det samme efter install.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:02

Hvis du kun har tre produkter (?), kan du jo bare oprette en betalingsknap på Ewire. Koden til betalingsknappen, indsætter du så på den bekræftelsesside som  kunden sendes til ved bestilling, og så klares resten via Ewire.

Tilmeldt 11. Feb 12
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 22:22

Niels -> Ikke nødvendigt med en webshop, der findes andre muligheder

Sofie -> Jeg er oprettet som Business kunde hos Ewire og øsnker ikke at mine kunder skal være Ewire kunde for at kunen benytte mine services derfor bruger jeg ikke blot en knap, men ønsker at bruge deres merchant tools

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:35

Hej.

Da din side ikke er Wordpress, og du ikke vil sætte en knap ind som Sofie skriver, skal du ud og finde en programmør.

Du kan ikke bruge Ewire merchant tools, uden de skal programmers direkte til din side.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 22:48

Agora_Live:
Jeg er oprettet som Business kunde hos Ewire og øsnker ikke at mine kunder skal være Ewire kunde for at kunen benytte mine services derfor bruger jeg ikke blot en knap, men ønsker at bruge deres merchant tools

Dine kunder kan sagtens betale med en knap uden at skulle oprette en Ewirekonto. Uanset om du er erhvervs -  eller privatkunde.

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 23:32

Det er i virkeligheden ikke så svært.

På Ewire http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx kan du downlade den fil som hedder PHP-eksempel, som består af en række PHP-filer og en tekstfil med en vejledning til hvordan du redigerer PHP-filerne.

Så redigerer du filerne og uploader dem til din host.

Når dine kunder så har registreret sig, sørger du for, at bekræftelses-siden sender kunden videre til betalingssiden, som i dette eksempel hedder netPayment_start.php .

Men det er da meget nemmere med en betalingsknap :)

Tilmeldt 11. Feb 12
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 00:17

Hej igen Sofie

Det var lige netop det som du  jeg vil have bebeskriver jeg vil have programmeret. Jeg leder nemlig efter en som kan klare opgaven og tror også at jeg har fundet det :-)

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:20

Hej,

hvis du eller din programmør har spørgsmål til PHP-integrationen så kontakt os endelig. Enten på rr@ewire.dk, eller på 70 25 21 25 i morgen efter kl 10.00.

God søndag Smile

Robert, Ewire

Tilmeldt 11. Feb 12
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 09:34

Ved at bruge jeres php-example filer får jeg fejlen:

ewire payment example

Payment declined.
Error message : validateMD does not match

Og det ved jeg ikke lige hvorfor?... Men jeg har sendt dig en mail :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)