Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er godt at sælge - Vil være ung iværksætter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ung studerende der går i 3.g og brænder som en i Helved for at blive iværksætter.
Dog hakker jeg altid mine idéer ned, når jeg endelig finder på noget at sælge.
Nu vil jeg prøve at starte med en simpel webshop, og nu vil jeg så høre jer aminoer.
Ved i hvad der er godt at sælge i dagens Danmark og hvad der med stor garanti kan sælge, og måske senere kan udvikle på. Håber i har nogle gode råd :)
Hilsen Nikolaj !!!

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du starter omvendt.

Du skal ikke spørge hvad der er interesse for. Du skal spørge hvad DU har interesse og viden om. Hvad synes DU kunne være fedt at sælge?

Eksempel: Der er god avance på blomster, men du har allergi og hader i øvrigt blomster.

Eksempel: Du er vildt glad for sportsudstyr og du ved meget om det. Fodboldstøvler, løbetøj etc.

Hvilket af de to eksempler, tror du at du vil have det bedst med at starte en virksomhed op med?

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:40

Haha, jeg elsker dit svar Mark - du har fuldstændig ret!

Hilsen ham der har startet virksomhed ud fra egen interesse :-)

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:13

Hvis du bare gerne vil starte noget, så find noget du interessere dig for.

Det kan fx. være fodbold.