Hej
Jeg skal i gang med et nedenstående projekt og vil derfor gerne have et
bud på både hvilket prisleje i vil kunne opfylde mine ønsker indenfor, men også
hvordan opgaven kan løses.
Det jeg vil bede om er et tilbud på en hjemmeside, der skal fungere som oversigt over de forskellige bonusordninger der er indenfor spil på oddset.
Indholdsmæssigt skal den minde meget om denne: http://www.odds.dk/ ,
altså en beskrivelse af 8-10 bookmakere/bonusordninger, samt nogle ekstra sider til diverse, nyheder etc.
Samme enkle opbygning, dog håber jeg på et mere spændende design end på den pågældende side. Designmæssigt vil du få ganske frie hænder til at komme med et bud på hvordan den skal se ud, men det skal
have noget at gøre med sport, spil og penge. Har du nogle spændende features der kunne passe til en sådan side
er jeg naturligvis mere end lydhør. Derudover vil jeg gerne have en facebookløsning koblet sammen med siden, hvordan man gør det bedst ved du sikkert mere om. Det skal være meget nemt at opdatere siden, altså én eller anden form for cms-system vil være klart at foretrække. Alt indhold - tekst, bannere, billeder etc. sætter jeg selv på siden. Er det noget du vil være interesseret i at hjælpe med, så mail mig på kristina_kenneth@mail.dk
med et oplæg til hvordan du synes det skal laves, samt hvad det vil koste.
Med venlig hilsen
Kenneth
|
Design hjemmeside (bookmakerbonusser)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)