Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjfirma. - Hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Mig og min ven er i opstartsfasen på et tøjfirma og vi har et par spørgsmål da vi ikke er erfarne i tøjbranchen.

1. Hvor mange penge betaler butikker for en standard t-shirt med tryk?

2. Gode råd til markedsføring? Vi tænker sociale medier.

3. Er det dumt at producere i Danmark+ hvor meget koster det at producere en t-shirt med tryk.

Håber på hjælp hurtigst muligt!

Mvh Niklas.S

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:02

NiklasStallknecht:

1. Hvor mange penge betaler butikker for en standard t-shirt med tryk?

2. Gode råd til markedsføring? Vi tænker sociale medier.

3. Er det dumt at producere i Danmark+ hvor meget koster det at producere en t-shirt med tryk.

1 Det er meget forskellig men jeg har erfaret at de ca giver mellem 20-50 kr pr stk 

2 SEO SEO Facebook google

3 Det er meget svært at svare på uden at vide lidt mere, Du kan sende nogle designs på info@tex-tryk.dk samt antal så skal jeg regne en pris !

Tilmeldt 22. Nov 13
Skrevet kl. 19:21

Thomas Reberholt:
1 Det er meget forskellig men jeg har erfaret at de ca giver mellem 20-50 kr pr stk 

Du siger at du har erfaret at butikker betaler 20-50kr. pr. t-shirt hvor meget vil du så mene en t-shirt med tryk koster at producere?

Mvh Niklas.S

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:22

NiklasStallknecht:
Du siger at du har erfaret at butikker betaler 20-50kr. pr. t-shirt hvor meget vil du så mene en t-shirt med tryk koster at producere?

Det er ikke til at sige. Kommer meget an på kvaliteten, farverne, trykket, formen og hvor mange du skal have. Skal du have 10.000 produceret, så er prisen lidt noget andet, end hvis du kun skal have produceret 10.

Tilmeldt 22. Nov 13
Skrevet kl. 19:25

Marc - CoolSlips.dk:

Det er ikke til at sige. Kommer meget an på kvaliteten, farverne, trykket, formen og hvor mange du skal have. Skal du have 10.000 produceret, så er prisen lidt noget andet, end hvis du kun skal have produceret 10.

Hvad hvis vi antager vi skal have produceret 500 t-shirts som en start?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:19

Det kommer stadig an på hvordan designet ser ud antal farver osv. Men 500 så kommer det tæt på at kunne lade sig gøre så alle tjener penge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)