Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er to unge gutter som har startet en webshop med salg af unikt og anderledes tilbehør til telefoner (ikke noget med covers, powerbanks eller waterspeakers ;))
Vi vil gerne høre jeres mening om shoppen og hvad der eventuelt kan gøres bedre. Vi har startet op med forholdvis få produkter (3 stk), da vi kun ønsker at sælge unikt og anderledes tilbehør og derfor starter med en niche webshop. Vi har fået taget enkelte produktetbilleder, de er ikke i verdens bedste kvalitet, men de er der ;)
Adressen til webshoppen er www.customphones.dk 
Vi håber I vil komme med ris/ros af webshoppen så vi kan blive ved med at gøre den bedre.

På forhånd tak :)
Kasper 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper.

God start på jeres webshop. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på følgende video:

">Feedback på customphones.dk

Jeg håber du kan bruge feedback'en til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:01

Hej Poul.
Tusind tak for dit meget fine svar! Vi har taget mange af dine råd til os og vi er igang med at ændre designet på hele siden.
Jeg er super glad for at du gad bruge så lang tid på at give os feedback! Det skal du virkelig have stor respekt for :)

Tusind tak endnu en gang :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)