Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min nye samarbejdspartner ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Jeg søger en samarbejdspartner til et nyt online handels koncept jeg har udviklet. Desværre kan jeg ikke komme videre da jeg mangler en PHP programmør til at udvikle websitet for mig.

Det meste af forarbejdet er lavet på tegnebrættet, diverse funktioner sitet skal indholde er udpenslet og det meste detalje arbejde er i forvejen gjort fra min side. 

Så projektet mangler egentlig bare en kærlig hånd fra en dygtig og erfaren PHP programmør, som også mestre webdesign.

facebook siden er lavet, og har på nuværende tidspunkt allerede godt over 4200 likes. Dette indikerer at konceptet er en mangelvare, hvis blot de får det website de mangler.

Hvilke funktioner skal sitet indeholde:

Brugeroprettelse med email validering
Billeduploads
Geografisk visning af profiler
Pointsystem
Notifikationer
Indbox
Login/out funktion
Mobilsite

Dette er nogle af funktioner, for mere detaljerede beskrivelse kontakt mig i PM.

Indtjeningsmuligheder:

Der vil være 3 slags medlemsprofiler.
1) Ultra Basis = Gratis
2) Basis = xx,- kr./md.
3)Premium = xx,- kr./md.

Basis og premium, giver adgang til flere funktioner på sitet.

3 reklamer banner (ikke store) på sitet vil indbringe indtægter fra kommende annoncører.
Det er hovedsageligt det vi skal tjene penge på i starten.
Jeg ser et stort potentiale i dette projekt, og ved at med lidt hjælp fra den rette samarbejdspartner, har vi at gøre med et bæredygtigt koncept som danskerne mangler. 

Jeg ønsker at min kommende samarbejdspartner, skal kunne se potentialet i konceptet, være engageret i projektet og ikke mindst loyal og pålidelig, og meget gerne rig på ideer og nye tiltag. Og ja, selvfølgelig mestre php kodning og webdesign.
For en mere uddybende beskrivelse af konceptet og spørgsmål, så kontakt mig venligst her på Amino.
Vh.
/Rønnow 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rønnow. 

Det lyder som et spændende koncept, og dejligt at høre du er så langt i processen med dit projekt at du kender alle detaljerne. Hvis du kan mærke en partner er det rigtige for dig, så er det helt sikkert også vejen at få. Ofte så sker der magi når man løfter i flok. :)

Held og lykke med projektet. 

Simon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)