- Under prisen på produkter står der ex tax. Det skal vist oversættes.
- jeres Begrundelse for returnering felter skal oversættes til dansk.
- jeg kan ikke lide den grønne knaps placering på jeres slider. Den er forstyrrende iøjeblikket. flyt den neders til højre eller venstre. Evt. gør den større og kortere. "Læs mere" er mere catchy.
Jeg ved dog ikke om det er meningen eller ej, men når jeg fører musen over "Sikker betaling" på forsiden, kommer der intet frem. Som en måske førstegangskøber ville jeg da gerne vide, hvad det er .
Jeg ville prøve at gøre det store billede lidt mindre så mere af udvalget nedenunder bliver synlig. Ved ikke om det er fordi jeg kører med lav skærmopløsning i forhold til alle de moderne eller hvad, men jeg ser stort set kun det store billede, som fortæller mig at jeg skal købe et billigt rygskjold... Men hvad hvis det ikke lige er et rygskjold jeg leder efter. Og lav eventuelt en test hvor i også prøver at lave et "info billede" i stedet som forklarer at i har Danmarks bedste priser, returnerings betingelser, gratis fragt over 1500 kr osv... Fortæl alt det der skal give en lyst til at gå på opdagelse på siden.
Også synes jeg ikke om sætningen under Om MC Gear: Siden har som mål at blive Danmarks førende online webshop. Vil i være den største af alle danske webshops? Tror ydmyghed vil virke bedre, eller måske endnu bedre, fokuser på kunden i stedet for Jer selv: Vores mål er at levere Danmarks bedste kundeservice og tilbyder derfor: ...... Vi lytter til vores kunder og kan derfor præsenterer mærket x som de første i Danmark eller hvad I nu ellers kan skrive som er rettet mod kunden, og ikke jer selv. Jeg er ligeglad om en butik er størst, jeg vil have den der er bedst.
Vi har nu lanceret siden, og glæder os til vores første salg kommer! Vi modtager gerne flere inputs og høre hvad i ser som vi ikke selv ser som godt/dårligt.