Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres 5 cents om ny hjemmeside/projekt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forum!

Mine partnere og jeg er kommet så langt med vores første start up at det er klar til at blive lanceret. Dette vil vi gøre på forskellige platforme og sociale medier over den næste uge, og første skridt er en generalprøve som består i at høre hvad i erfarne webshop ejere synes om siden??

Vi har brugt rigtig lang tid på den og det vilogså sige der er en chance for at der er noget vi har stirret os blinde på, og ikke kan se skoven for bare træer Smile

Siden hedder ==> www.mcgear.dk 

Vi sælger motorcykeludstyr til det nordiske marked, til priser der ikke er set billigere, fordi vi bruger dropshipping metoden til at sende salg videre til partnere i hele europa afhængig af hvor lige præcis den bestilte varer er billigst for os.

Ethvert input vil blive modtaget med kyshånd! og go´weekend til jer.

Mads Grenaa Larsen
Partner i www.mcgear.dk 

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 15:40

Faldt over dette, er der nogen som helst grund til at det er på engelsk og ikke dansk ??

* Begrundelse for returnering:

Dead On Arrival
Faulty, please supply details
Order Error
Other, please supply details
Received Wrong Item

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 17:35

Fordi det er default i vores webshop system (opencart). Vi hat ikke selv set det så tak for din feedback!

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 22:33

Er det virkelig ikke andre der har ris/ros vi kan forbedre?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:46

Ved ikke om det er mit internet, men siden loader jævnt langsomt som desværre ødelægger en rigtig stor del af oplevelsen. 

Her er lige et par hurtige punkter, over det jeg faldt over.

- Jeg er ikke selv super fan af at menu punkternes længder bliver gjort bredere ved hover, hvorfor ikke blot skifte farve eller andet på punktet? 

- Når man har hover på et produkt kommer der jeres to ikoner, er det bevidst de står en smule skævt?

I checkout:

Drop at man skal til at gennemfører som gæstekunde, det er kun med til at trigger ens "level of frustration".

Fjern unødvendige felter:

Fax, Telefon(Er det nødvendigt?), Firma, Firma ID, Adresse 2, Region / Stat (ihvertfald hvis der er valgt Danmark).

Håber du kan bruge det. Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:07

Jeg synes det lyder som en god ide.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:07

Er enig med Simon Kragh, hastigheden kunne med succes optimeres. Skal så også sige at jeg sidder på r*ven af Lolland, så mit internet er ikke for skarpt :) 

Bortset fra dét er det faktisk en ganske glimrende side, og kan især godt li' jeres hover effekt i menuen :)

Derudover skal I "skyde" jeres nyhedsbrev mere i hovedet på folk, og gøre det helt klart at de simpelthen ikke kan leve uden jeres mails i indbakken. Eventuelt mod lidt rabat, eller som nogen gør, en gratis ting (ebog eller lign.) :)

Der står intet under leveringsinformation, kun en knap hvor man så bliver sendt til forsiden. I øvrigt er det mærkeligt at der er en "fortsæt" knap dér - Hvad skal man fortsætte med? 

M.h.t. jeres checkout/kurv er der flere ting der irriterer mig:

• Når man trykker "Føj til kurv" burde det (i min optik) gøres lidt mere tydeligt at den er tilføjet, eventuelt ved en lækker effekt hvor den "svæver" op i kurven. 
  • I har alt for mange trin! Jeres 2 første punkter er stort set overflødige (med mindre I har en grund til at have et brugersystem?) - punkt 3, 4 & 5 kunne vel i princippet sættes sammen? 
    Jeg nåede desuden aldrig til punkt 6, da jeg først fik at vide at der ikke var nogen betalingsmetode tilgængelig, og så fik at vide at den skulle vælges - Hmm.
    Selvom jeres checkout har et lækkert design skal den optimeres gevaldigt, prøv at tage nogle split tests.  

----
Det lyder måske af meget, men kan rigtig godt lide jeres side, og de ting jeg har nævnt ville lige tilføje det sidste og gøre den rigtig lækker! :)  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 22:43
Mange tak for feedback! Det er virkelig gode konstruktiv kritik, og især omkring betalingen og brugere har i jo helt ret. Grunden til at betalingen ikke kunne gå igennem er fordi alle produkter ikke er klar og betalingssystemet er deaktiveret :-) Andre må stadig gerne byde ind!
Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 23:06

Invester i Ajax one page checkout til 200 kr.

Sæt ewire op. 400 kr.

Køb popup cart notification extention. 50kr. 

Jeres sidetitel er det vigtigste SEO-værktøj. Jeres titel er blot mcgear.dk. Er det det i vil findes på? 

vh

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Skrevet kl. 23:46

Tak for de gode konkrete indputs, de er alle sammen nogen man dårligt kan undvære til de priser. 

Den del med sidetitel er netop det med at se skoven for bar træer!

Keep it coming og tak til jer der allerede har bidraget! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)