Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er fortsat uden NemID - hvilken post går jeg glip af?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig bøvl med at få NemID/Digital postkasse op at stå, og da det er første år, jeg har virksomhed, ved jeg ikke, hvad der plejer at komme af post fra det offentlige på denne tid. Derfor vil jeg gerne høre, hvad I andre har modtaget af breve fra Skat osv. til jeres virksomhed her i november?

På forhånd tak! :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:59

næppe det store. Man kan jo få lidt mere som nystiftet, men det vil ofte være varsel om nye regler, besked om moms, aconto skat og andet lignende - du går  nok ikke glip af det store på kort sigt, men HVIS du har fået din nemID medarbejder signatur til at køre, så er postkassen mig bekendt super let at oprette. Problemet ligger vel oftest i at folk ikke har fået medarbejder signaturen til at køre ELLER at de kære væsen har vente tid på at udsende til nye der tilmelder sig.

Bare få det fixet, så går du nok ikke glip af det store. Det er på virk.dk du opretter postkassen hvis du har nemID medarbejder signatur

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:07

Tak for svar, John! Jeg bestilte nemID d. 27. oktober, men har intet modtaget. Jeg var forberedt på lang ventetid, men nu har jeg så fået en email, hvor der står:

Vi kan se, at du endnu ikke har anvendt din midlertidige adgangskode, som du nu burde have modtaget med posten. Koden udløber 26. november 2013, kl. 15:00, og du skal derfor aktivere din medarbejdersignatur inden da.

Så nu vil jeg prøve at ringe til dem i morgen og hitte ud af, hvad der er sket.

Tak for beroligelsen mht. at jeg nok ikke går glip af det store, mens jeg venter på, at det går i orden. Nu er jeg mere tryg. Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)