Jeg har stadig bøvl med at få NemID/Digital postkasse op at stå, og da det er første år, jeg har virksomhed, ved jeg ikke, hvad der plejer at komme af post fra det offentlige på denne tid. Derfor vil jeg gerne høre, hvad I andre har modtaget af breve fra Skat osv. til jeres virksomhed her i november? På forhånd tak! :) |
næppe det store. Man kan jo få lidt mere som nystiftet, men det vil ofte være varsel om nye regler, besked om moms, aconto skat og andet lignende - du går nok ikke glip af det store på kort sigt, men HVIS du har fået din nemID medarbejder signatur til at køre, så er postkassen mig bekendt super let at oprette. Problemet ligger vel oftest i at folk ikke har fået medarbejder signaturen til at køre ELLER at de kære væsen har vente tid på at udsende til nye der tilmelder sig.
Bare få det fixet, så går du nok ikke glip af det store. Det er på virk.dk du opretter postkassen hvis du har nemID medarbejder signatur
vh