Hej Aminoer Jeg har virksomheden kaldet SuitsYou Denmark som har små 1000 likes på Facebook og en hjemmeside der er veludviklet og flot www.suitsyou.dk. Vi skal bruge ny leverandør fra evt. Kina til at kunne lave skræddersyet jakkesæt, skræddersyet skjorter, skræddersyet veste og skræddersyet smokings. Vores nuværende leverandør er for dyr og nægter at gå ned i pris til trods for vores stigende antal køb. Vi ved via kontakter, at et skræddersyet jakkesæt maks må koste 1.000 kr. inkl. alt at importer nu hvor vi sælger 150-300 stks. om året skal prisen simpelthen derned. Er nogen villig til dette el. har kontakter i Kina direkte til en fabrik evt.? Mvh Patrick |
Jeg skal nok lige prøve at kigge efter et visitkort fra den butik, hvor jeg fik syet mine jakkesæt sidste gang jeg var i Kina. Vi talte kort med ham, om et evt. samarbejde, men vi kom aldrig videre ind på det.
Jakkesæt som er i en ordentlig kvalitet, kan formentlig også skaffes billigere til Danmark. Vi gav for 5 skræddersyet jakkesæt, 4 skræddersyet skjorter, 5 unknown bælte, 10 slips, for 3500 danske kr. Vi pressede så også prisen rigtig meget. Men det var i en butik, og kunne man få kontakt til fabrikken, så kan det sikkert gøres endnu billigere. Jeg har stadigvæk mine 2 jakkesæt, efter 3 år nu, og ikke en syning er gået op.