Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring/kassekladder med varesalg i Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har et nyt opstartet firma, og skulle gerne snart få lidt penge ind. 

Min indtjening kommer automastisk, i den forstand at folk betaler over hjemmesiden og får servicen tildelt med det samme, derfor går pengene også (gerne) bare ind på min firma konto med det samme. 

Men det skulle gerne blive til en del i løbet af en dag, så når jeg nu skal bogfører denne indkomst, skal jeg så oprette en kasseklade efter hvert køb og bogfører det under kontonr. 1000 salg m/moms eller kan jeg fx. bare én gang om måned gå ind og se, nu har jeg solgt x antal ydelser og derefter lave en "fælles" bogføring for alle indkomsterne? 

Så jeg istedet for at have 100 kasseklader (fra hver kundekøb), så har jeg fx bare én kassekladde om måneden hvor alle 100 salg er regnet sammen, det giver vel det samme?

Mvh

Nick

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 18:58

Kan Dinero sættes op så salget går automatisk ind i regnskabet, så du ikke behøver at bogføre. Mener at have læst.

Faktisk skal du bogføre summen af salg hver dag, en måned er længe, men du skal til hver en tid kunne dokumentere hvordan talet er opstået.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:29

Det kunne være smart, hvis den gjorde det af sig selv. 

Men ja, så måske bogfører pr. dag eller uge, men bare så man ikke skulle bogfører HVER eneste, for sig selv. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:28

I første kvartal næste år, kommer der et API til Dinero og der vil der være bedre mulighed for at automatisere den slags.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)