Hvornår modtages refusion på 25% af forsknings- og udviklingsomkostninger afholdt i 2012? Hvornår udsendes årsopgørelsen for AS'er?
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej,
Er der nogen der ved hvornår man modtager refusion for forsknings- og udviklingsomkostninger afholdt i 2012?
Der står på Skat.dk at det sker sammen med udsendelse af årsopgørelsen , men hvornår er det så?
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Hej Claus
Det er her i november at udbetalingen sker. - Du skal dog selv ansøge om udbetalingen i forbindelse med indsendelsen af selvangivelsen for 2012. Ved der lige nu gives dispensation hvis du ikke har fået det gjort.
Ansøgningsskema:
https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=69492
Har fundet nedenstående pdf, hvor der står lidt omkring en efterfølgende ansøgning.
0677.Skattekredit-for-udviklingsomkostnin.pdf
Mvh Casper Bach
Svar
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej Casper,
Tak for dit svar.
Jeg har søgt og modtaget en beskæftigelse herpå fra Skat, men ikke modtaget beløbet.
Men jeg ser tiden an, måneden ud :)
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Har lige brugt 2 min ekstra... - Udbetalingen er senest 2 bankdage efter den 20. november... - Så de skulle komme i morn' :)
\C
Svar
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej igen Casper,
Tak for dit svar :)
Jeg havde ikke lige tænkt over de to bank dage...
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
22-11-2013 kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej med jer
Er der nogle af jer, der har modtaget refusionen endnu? Der er ikke sket noget på vores bankkonto i dag :-)
Stefan
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Har hørt at det først er mandag :(
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
I øvrigt til alle dem der ansøger for 2013, og skulle læse denne her tråd . - Så er der mulighed for at ansøge om at give banken transport i det skatte tilgodehavende. Så er man ikke bundet af at skulle vente til Nov2014, for at gøre brug af likviditeten.
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
22-11-2013 kl. 17:56
Svar
Transport?
Jeg havde ellers hørt, at bankerne foreløbig ser skattekreditten som en fugl på taget. Men I har andre erfaringer?
Stefan
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
25-11-2013 kl. 17:57
Svar
Så gik mandag - stadig intet her. Er der nogen, der har fået udbetalingen?
Svar