Hvornår modtages refusion på 25% af forsknings- og udviklingsomkostninger afholdt i 2012? Hvornår udsendes årsopgørelsen for AS'er?
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej,
Er der nogen der ved hvornår man modtager refusion for forsknings- og udviklingsomkostninger afholdt i 2012?
Der står på Skat.dk at det sker sammen med udsendelse af årsopgørelsen , men hvornår er det så?
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Hej Claus
Det er her i november at udbetalingen sker. - Du skal dog selv ansøge om udbetalingen i forbindelse med indsendelsen af selvangivelsen for 2012. Ved der lige nu gives dispensation hvis du ikke har fået det gjort.
Ansøgningsskema:
https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=69492
Har fundet nedenstående pdf, hvor der står lidt omkring en efterfølgende ansøgning.
0677.Skattekredit-for-udviklingsomkostnin.pdf
Mvh Casper Bach
Svar
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej Casper,
Tak for dit svar.
Jeg har søgt og modtaget en beskæftigelse herpå fra Skat , men ikke modtaget beløbet.
Men jeg ser tiden an, måneden ud :)
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Har lige brugt 2 min ekstra... - Udbetalingen er senest 2 bankdage efter den 20. november... - Så de skulle komme i morn' :)
\C
Svar
Tilmeldt 21. Nov 13
Hej igen Casper,
Tak for dit svar :)
Jeg havde ikke lige tænkt over de to bank dage...
MVH Claus
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
22-11-2013 kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej med jer
Er der nogle af jer, der har modtaget refusionen endnu? Der er ikke sket noget på vores bankkonto i dag :-)
Stefan
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
Har hørt at det først er mandag :(
Svar
Tilmeldt 3. Jan 12
I øvrigt til alle dem der ansøger for 2013, og skulle læse denne her tråd . - Så er der mulighed for at ansøge om at give banken transport i det skatte tilgodehavende. Så er man ikke bundet af at skulle vente til Nov2014, for at gøre brug af likviditeten.
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
22-11-2013 kl. 17:56
Svar
Transport?
Jeg havde ellers hørt, at bankerne foreløbig ser skattekreditten som en fugl på taget. Men I har andre erfaringer?
Stefan
Svar
Tilmeldt 22. Sep 11
stefanbech
Skrevet
25-11-2013 kl. 17:57
Svar
Så gik mandag - stadig intet her. Er der nogen, der har fået udbetalingen?
Svar