Hej Amino. Sad, og undrede mig over hvordan de diverse elektronik forretning får deres udstyr. Hvor får de deres smartphones, tablets og computere fra ? Det må ikke være en alibaba,com vil jeg tro, med alle de kinesiske Knock Offs ? |
Elektronik engros. Hvordan?
- 1
Hejsa
Det kommer jo an på hvad du vil sælge, nogle fortrækker at købe varer I DK fra en dansk grossist, andre vil gerne have en højere profit ved at importerer sine varer selv. Personligt har Jeg en fortid hos Actebis, idag er jeg bosat I asien og driver en elektronik export virksomhed, samt er medejer af en Fabrik som producerer tablets.
Hvis du har brug for råd I den ene eller anden retning, er du velkommen til at kontakte mig. Kind regards Web: www.export-asia.com |
Hey guys. Tak for hjælpen :) Har lige et spørgsmål mere. Hvordan står man juridisk set, hvis man finder noget elektronik, der er væsentligt billigere i et lang som England, og fragter det til Danmark og vidersælger det i ens shop? Hvordan vil f.eks Apple, Dell eller Samsung tage det? :) |
Så længe vi er inden for EU er det som udgangspunkt det der hedder fri bevægelighed af varer. Og så vil f.eks nogle reklamationer skulle håndteres i det land hvor den der købt. Så der er flere ting man skal tage højde for. |
/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk