Ok - den må jeg prøve!
Jeg har forsøgt med de andre to - men dem kan jeg slet ikke få sat op!
Det handler om 1 produkt - måske med tiden, et par ekstra. Men vores rabat-kort! Så er det nemmere at styrer udsending af ordrebekræftigelse mm.
Det er desværre ikke et system vi har lavet modul til endnu, men vi skriver det på vores lange liste af ønsker (og lad os håbe at det kommer under træet til jul).
Lasse: jeg skal nok gøre mit til at det kommer op i toppen af listen. Kender du evt. andre af dine "konkullegaer" der bruger det eller har du hørt hos redWeb om de har et hot-fix?
Når vi har kunder, der ikke har behov for the full blown webshop, så anvender vi Jstore. Den kører så med DIBS som gateway. Det vil være genialt, hvis I kunne understøtte Jstore.
Jeg kender ikke til andre - Men jeg er en smule træt af at søge nettet tyndt for en nem og simpel løsning, som understøtter ePay og som ikke kræver det store !
Jeg kender ikke til andre - Men jeg er en smule træt af at søge nettet tyndt for en nem og simpel løsning, som understøtter ePay og som ikke kræver det store !
Hej Lasse,
Det undre mig godt nok lidt dit svar. Det kunne være at det skulle undersøges lidt mere inden man vælge en bestemt løsning. ePay kan integreres i alle løsninger.
Vores vilje er bestemt ikke at lave noget besværligt og vil gerne hjælpe med at understøtte alt, men der er kun 24 timer og 2 hænder på hver mand i døgnet, så vi gør det så godt som vi kan.
Når vi har kunder, der ikke har behov for the full blown webshop, så anvender vi Jstore. Den kører så med DIBS som gateway. Det vil være genialt, hvis I kunne understøtte Jstore.
Ja for søren. Det vil være bedre for jeres kunder med lidt flere (og hmm... billigere) alternativer til gateways der også. Vi tager det som sagt med i vores overvejelser om ny udvikling. Der er meget der ligger i støbeskeen lige nu, så ser frem til at der bliver frigivet lidt ressourcer i "teknikken" snart ;/
Det var ikke negativt vendt mod jer, Thomas.
Blot et dybt suk, over irritation, over min egen tekniske viden og at min søgende endnu ikke har givet mig, det jeg ønsker, af udvidelse komponent til joomla, som webshop!