Jeg går og leder efter en tjeneste eller program til at sende nyhedsbreve ud med. Vi har igennem de sidste par måneder haft omkring 700 til at skrive sig op til nyhedsbrev og leder ny efter det helt rigtige program til at sende dem afsted med.
Hvad skriver i, i jeres nyhedsbreve? Hvordan sælger i jer igennem Email?
Jeg ville også blive glade for andre gode råd og tricks.
http://christinaklitsgaard.dk/ Hun er super dygtig til markedsføring via email, og følger du hende på Facebook er der mange gode råd og værktøjer at hente. Kan ikke huske hvad hun bruger til at sende nyhedsbrev ud, men tag et kig på siden, kan være du kan finde det :)
Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.
Jeg kan også varmt anbefale Christina Klitsgaard. Hun bruger Campaign Monitor, som jeg også bruger. Der er mange forskellige udbydere af e-mailsystemer. Af andre systemer kan jeg nævne MailChimp og MailPlatform.
E-mail marketing er en naturlig del af min markedsføring. Jeg bestræber mig på at give indhold og inspiration, som mine læsere kan bruge i deres egen forretning. Med den agenda, at når der er noget de har brug for at få ordnet, så henvender de sig til mig. Derfor har jeg også en freebie med relation til e-mail marketing, til dem som melder sig til mit nyhedsbrev. Det er muligt fordi jeg driver en vidensbaseret virksomhed. Samtidig får de så også besked om nye indlæg på min blog.
Har du en webshop, kan det være en rabat eller andet du tilbyder dem, som melder sig til dit nyhedsbrev. Hvad sælger du?
Der er ikke kun et eller to gode systemer på markedet men det kommer dog helt an på hvad du skal bruge det til.
Samt hvilke funktioner som du vil benytte til dit formål. Mailchimp er et af mange gode systemer som man kommer godt igennem på.
Hvis man vælger Amerikanske systemer skal man sikre sig at måden man har opsamlet sine emails på er efter deres retningslinier samt er de alle til MEGET små priser så det er ikke dyrt at sende ud.