Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom til Jylland...please!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad os da sætte en dato for ÅRHUS om f.eks., 1 1/2 måneds tid, og lade Amino folkene komme frem, dem der vil være med, sætte en deadline med tilmelding den 15 oktober, så ved vi også om Martin overhovedet gider at komme, fordi der ikke er folk nok.

KOM SÅ FREM iværksættere, hvis i er interesseret i et stormøde, netværkstræf i ÅRHUS - !

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:01

1½ måned er den første weekend i november - er julefrokosterne startet der?

Ellers er den meget fin for mig og jeg er en stensikker deltager :)

Måske kunne man få admin til at sende mails ud til aminoerne med link til denne tråd - eller starte en ny med eventen? :)

Mette

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:19

Go ide, prøv og hør dem ad, og mhs til julefrokoster, ja så starter de jo allerede i oktober måned, men det er jo underordnet for os.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:30

hm.. er der ikke noget Amino Århus netværk allerede, som måske lige burde komme indover med hvordan og hvorledes... der må jo allerede være et par "medlemmer" som gerne vil være med til at arrangere... ?!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:29

Tjaaa er ret overbevist om at herning godt kan blive stedet at starte.. og kender også lokaler der giver mulighed for at vi kan komme igang hvis det er ..

Men jeg har ikke overskud til at stå med det hele selv, så skal have nogle folk til at bakke op, så alle de eksterne ting bliver lavet..

dbh

Brian 

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:32

Jeg vil lige minde Jer om at Martin Thorborg holder foredrag i Sønderborg d. 10. oktober kl. 20-22. Se mere på www.iVENT.dk Så lidt sker da allerede i Jylland:)

Bedste hilsner

Zune

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 06:58

Mette,

Du kan da ikke bebrejde folk, at de helst ikke vil til Skagen for konferencer? Ville du det, da du boede på stenbroen? Wink

Jeg opfatter Skagen på samme måde som australiere opfatter Alice Springs - hvorfor netværke i udørken Alice Springs, når der er så meget mere samlet i Sydney eller Melbourne?

Bare min 25-øre...og det skal absolut ses som hvad det er - blot et humoristisk indslag på en grå dag. Hold jer muntre alle sammen!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)