Hej. Jeg er selv aktiv iværksætter. Jeg har længe gået og leget med tanken om at åbne en iværksætter/mødecafé i trekantsområdet (Vejle) Jeg har selv oplevet flere gange at ende op med at afholde et møde på . F.eks Mc. Donalds idet der er gratis internet. hvis man ikke lige har et lokale til rådighed ect. Tanken er at man skal kunne afholde sine møder i lækre omgivelser ( trekantsområdet er ideelt for møder på kryds og tværs af landet ) eller at man kan tage derned som ganske alm. iværksætter og måske møde andre spændende personer og udvide sit netværk. Det skal IKKE bruges som internetcafé. Medlemspris pr. person kr ( ikke fastsat endnu ) men ikke over 200 kr. Der skal være - Fri kaffe - Fri internet - Mødelokaler på op til 8 pers. - Rum til skypemøder. - Ect. Lokalet er fundet men vil godt have jeres mening inden vi går igang med projektet |
Jeg synes ideen er rigtig god, og I er selvfølgelig ikke de første på markedet. Her i Kolding har vi f.eks. biblioteket, hvor du kan låne møderum, House Innovation, der kan du det samme.
Men havde vi selv brug for møder jævnligt, så kunne vi godt have været interesseret.