Hej Amino brugere!
Jeg er dog stødt ind i forskellige problemer undervejs, alle som på den ene eller anden måde har løst sig. Jeg er kommet i endnu et problem som ikke bare lige løser sig. Kun 5 dage før ankomst (idag) er jeg blevet 100% informeret om hvad jeg rent faktisk har brug for når kontaineren rammer dansk jord. LCL Charges Herunder er Delivery Charge og Customs Clerance valgfri. Forinden var jeg oplyst at det eneste jeg manglede var Customs Clerance altså fortoldning. Da jeg ikke så nogen grund til ikke også at bestille levering, fik jeg overført 1350,- til firmaet. Da de idag har bekræftet beløbet, venter de yderligere på 6500,- som dækker alle de andre afgifter, som så åbenbart ikke er valgfrie. Nogen som kan informere mig om, om det rent faktisk er nødvendigt og hvorfor det er at betale for de forskellige ting? Jeg ser virkelig ingen grund til at betale sådan en stor mængde penge (I forhold til importerede varer) for papir som jeg ikke ved hvad skal bruges til. Firmaet kontakter mig yderligere også omkring at min leverandør er gjort opmærksom på dette, dog har leverandøren fortalt mig at jeg kun mangler fortoldning. Håber nogen kan hjælpe. |
+ Origin Charges som er yderligere 600 USD