Hej Er der nogen som kender et firma der rekrutere mekanikere ell. fra Polen? |
Det kan vi.
Kontakt info: Ejler Ottesen, telefon: 36965921
Hej Er der nogen som kender et firma der rekrutere mekanikere ell. fra Polen? |
Det kan vi. Kontakt info: Ejler Ottesen, telefon: 36965921 |
fordi der findes ik gode medarbejdere fra/i Danmark, eller?? |
gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.
|
Tjo. At Danmark har et prisnivea på 2-3 gange priser i Polen og Tysk ER skidt for Danmark.
Der er for mig og en hel del andre ret klart, at den danske såkaldte velfærdstat
Der ER jo konkurrence, som flytter indkøb. Der er allerede 850 danske ejere af polske virksomheder. --------------------------------------------------------------------------------- Så er der jo også Kina, som har verdens største hær og nogle Kina har taget meget mere arbejde end polakkerne og var sammen De kinesiske kvinder gungrer ikke helt så meget som de mandlige Hvis danske kvinder var lige så vel dresseret og lydige, ville vi alle Men trøst dig. Amerikanske kvinder er langt værre. |
rart med lidt polsk forklaring - der er meget man slet ikke ser herfra (og endeligt ikke amerikanske henvendelser står mig nu klart - tak) ha en god aften¨ vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
"Vi alle" ??? Tal for dig selv. Der findes heldigvis rigtige mænd, som gerne vil have med selvstændige kvinder at gøre, frem for umælende får der bare retter ind efter små mænd med alt for høje tanker om sig selv. |
Hvad er det dog for en gang vrøvl og nonses? Men med sådant et "reklamefremstød" er der da formodentlig ingen herinde der bider på |
Du kan skrive til hd@glocalgate.com |
Hvad du ønsker skal du få... skriv til anders@fliditide.dk Vi har mere end 10 års erfaring med rekruttering af medarbejdere i Polen. Vi er ligeledes behjælpelige med jura'en bag det hele, så SKAT ikke tager dig på sengekanten. Besøg vores hjemmeside www.Fliditide.dk eller find os på facebook. Flid i Tide ApS er udelukkende bemandet med Polske medarbejdere. Vi varetager en lang række opgaver i Danmark inden for håndværk, skov- og landbrug. Vi er ligeledes aktive på det Tyske marked inden for anlægsgartneri, brolægning og jord og beton. Kontakt Anders P Jacobsen, 53 97 86 94 |