Jeg vil ligesom så mange andre, gerne øge min link Building, og i den sammenhæng er det jo populært at skrive gæsteartikler fx Men når jeg sidder og tænker på at skrive gæste artikler, så tænker jeg også - Hmmm, den artikel kunne jeg jo også have på min egen side, og dermed skabe en bedre mulighed for at blive fundet på Google på min egen side. Så hvor skal man fokusere? Skal man skabe så meget indhold på sin egen side før man fokuserer på gæsteartikler? Eller skal man prøve at få en del gæsteartikler ud, og dermed skabe en god linkprofil? Nu er svaret nok - Lidt af hvert, men hvilke forhold vil i sige man skulle gøre det? 80% eget indhold og 20% gæsteartikler, eller?
|
Hej Jonas,
Det kommer i høj grad an på, hvor meget godt indhold du har på din hjemmeside, der kan trække trafik. Din hjemmeside og dets indhold er dit fundament og hvis det ikke er på plads, så kan det bedre betale sig at bruge krudtet på at skrive godt indhold til dig selv. Så snart du har en del artikler der er optimeret mod forskellige vendinger med en god søgevolumen, så kan du begynde at arbejde mere med linkbuilding.
God arbejdslyst!