Jeg har nu 2 gange mistet min revisor og skal "måske" til at finde en 3 og det er efterhånden ret uoverskueligt. Jeg overvejer nu at tage et kursus, så jeg får alt den nødvendige viden indenfor bogføring, så jeg fremadrettet selv kan stå for min bogføring. (ville helst bare lade andre om det) men kvalitet koster penge og de tidligere jeg har haft, har tilsyneladende ikke været kvalitet.
Jeg undrer mig lidt over formuleringen "...har nu 2 gange mistet min revisor...". Hvorfor og hvordan dette?
Jeg bifalder kun, at virksomhedsejere selv tager hånd om sit bogholderi, eller i det mindste har et fornuftigt kendskab til bogholderi og regnskab, idet dette trods alt er og bliver et vigtigt styringsredskab for alle virksomheder.
Kan du tilbyde mig bogføring til en kanon pris? Mine tidligere priser har ligget på 6.000,- DKK årligt for ca. 3.000 bilag. Dette var inkl. årsregnskab.
Dette kan umuligt være korrekt, hvis udgangspunktet skal være kvalitet. Hvor mange møder afholdes der i løbet af året til gennemgang af bogføringen og afklaring af eventuelle problemer samt ikke mindst løbende rådgivning m.v.. Herudover årsregnskabet og påvirkningen på den personlige selvangivelse m.v..
Jeg kunne godt frygte, at der mangler et fuldstændigt overblik over virksomhed og personlige indkomst/fradrag, herunder en nærmere gennemgang af disse forhold.
PS! Jeg kender pt. ikke nogen bogholdere, som kan matche dit ønske om pris, og taler vi godkendte revisorer, så er det helt umuligt
Tonny