Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekster på tilbud - 10% RABAT på Karina og Peter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I resten af november giver vi i Tekstspot.dk 10% rabat på tekster skrevet af vores to nyeste freelanceskribenter.

Læs nederst, hvordan du får rabatten.

Jeg har netop hyret to nye freelanceskribenter til Danmarks bedste hold. De to nye skribenter er meget forskellige, men har det til fælles, at de skriver levende, vedkommende og korrekt.

Karina er 21 år, og hun starter på universitetet efter jul. Så egentlig lever hun ikke op til vores krav om mindst 1½ års videregående uddannelse, men hendes dejligt pågående og ligefremme skrivestil blæste mig ganske enkelt bagud af kontorstolen, da hun henvendte sig. Så jeg har store forventninger til Karinas arbejde.

Peter er 57 år ekspert i fysik og kemi. Han er cand.scient. med et halvt livs erhvervserfaring. Han har en umættelig trang til at udtrykke sig skriftligt, og hans livserfaring sætter en sund og vedkommende kulør på hans sprog.

Karina og Peter supplerer Danmarks bedste hold af freelanceskribenter perfekt, og selvom vi har masser af kunder og masser af opgaver, vil jeg meget gerne have din hjælp til at få dem skubbet rigtig godt i gang.

Derfor giver vi i resten af november 2013 10% rabat på tekster skrevet af Karina eller Peter.

Send din bestilling til kontakt@tekstspot.dk og skriv "Jeg vil have Karina" eller "Jeg vil have Peter" i emnelinjen.

Så får du rabat på din ordre.

Tilbuddet gæler i resten af november 2013, men kun så længe de to skribenter har kapacitet. Så skynd dig.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
www.tekstspot.dk
2814 8403 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig rabat på disse dygtige skribenter.

Hans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)