Hejsa Jeg har nu haft mit bogføringsbureau i 8 år, og nu skal der ske noget nyt. Jeg nyder at være bogholder, administrativ hjælp og sparringspartner, men jeg er faktisk også ferm til at stille bogstaverne i en sådan rækkefølge, at det bliver interessant og fornøjeligt at læse. Jeg begyndte for 9 år siden med en børnebog. Den fik en pause i 8 år, da babymos og bleskift hænger dårligt sammen med it-udstyr generelt. For et års tid siden tog jeg historien op igen og har siden føjet omkring 30.000 ord (svarer til 2 x Gummi Tarzan) til både den historie og et par stykker mere. De bogprojekter har spidset blyanten yderligere. Der er ingen tvivl om, at vedvarende skrivearbejde skærper evnerne. Er du frisk på en prøve? Jeg skriver dit næste nyhedsbrev i den stil og med de nyheder, du har på ønskesedlen. Måske jeg selv finder på lidt ekstra hen ad vejen, men du får selvfølgelig lov at læse det først. Tror du ikke på, at kedelige talnørder kan trylle bogstaverne ud af posen i den rigtige rækkefølge? Du kan jo prøve. 1. nyhedsbrev GRATIS. Skriv en PB, hvis du er interesseret. Michael PS: Nej, jeg har ikke en hjemmeside med denne nye service. Den kommer nok på et eller andet tidspunkt............. Jeg har dog en reference, som jeg glædeligt deler. |
Spændende - er der nogle brancher du har en særlig interesse for? Eller en særlig erfaring i?
Venligst,
Kenneth