Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en kreativ bogholder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nu haft mit bogføringsbureau i 8 år, og nu skal der ske noget nyt. Jeg nyder at være bogholder, administrativ hjælp og sparringspartner, men jeg er faktisk også ferm til at stille bogstaverne i en sådan rækkefølge, at det bliver interessant og fornøjeligt at læse.

Jeg begyndte for 9 år siden med en børnebog. Den fik en pause i 8 år, da babymos og bleskift hænger dårligt sammen med it-udstyr generelt. For et års tid siden tog jeg historien op igen og har siden føjet omkring 30.000 ord (svarer til 2 x Gummi Tarzan) til både den historie og et par stykker mere.

De bogprojekter har spidset blyanten yderligere. Der er ingen tvivl om, at vedvarende skrivearbejde skærper evnerne.

Er du frisk på en prøve? Jeg skriver dit næste nyhedsbrev i den stil og med de nyheder, du har på ønskesedlen. Måske jeg selv finder på lidt ekstra hen ad vejen, men du får selvfølgelig lov at læse det først.

Tror du ikke på, at kedelige talnørder kan trylle bogstaverne ud af posen i den rigtige rækkefølge? Du kan jo prøve.

1. nyhedsbrev GRATIS.

Skriv en PB, hvis du er interesseret.

Michael

PS: Nej, jeg har ikke en hjemmeside med denne nye service. Den kommer nok på et eller andet tidspunkt............. Jeg har dog en reference, som jeg glædeligt deler.

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 11:58

Spændende - er der nogle brancher du har en særlig interesse for? Eller en særlig erfaring i?

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:08

Hej Kenneth

Nej. Jeg vil ikke afvise, at der er brancher, der er for komplekse eller uinteressante, men det kommer an på en prøve. Jeg er frisk.

Det er klart, at der skal komme noget input, men jeg undersøger selvfølgelig branchen og kommer med input retur også.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:26

Da jeg læste overskriften: Brug for en kreativ bogholder? tænkte jeg faktisk på, at du tilbød ydelser af kreativ bogføring :) Men kan jo godt læse, at dit indlæg er meget anderledes!

Held og lykke med projektet - lyder spændende.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)