Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af produktstørrelse = ændring af pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at bygge en webshop og jeg har hundredevis af produkter i forskellige størrelser som selvfølgelig koster forskelligt alt efter størrelse.

Jeg har ialt 400 forskellige produkter på min hjemmeside som alle kan fås i mange forskellige størrelser. Og jeg vil godt have at inden kunden tilføjer produktet til sin kurv at han har mulighed for at vælge størrelsen på sit produkt og derved få den rette pris med det samme.

Jeg er bare i tvivl om hvordan jeg gør det smartest. Det ville være spild af arbejde at oprette 1 produkt i 5 forskellige størrelser, ikke?

Den eneste måde jeg lige kan komme i tanke om at gøre det på er at oprette det ene produkt og så linke til 5 størrelser af samme produkt, men det vil både komme til at fylde for meget, og så er jeg også overbevist om at der er en hurtigere måde at gøre det på.

Jeg arbejder i Wordpress med temaet zeeNoble og WooCommerce som webshop plugin 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 09:48

Du skal først og fremmest gøre dit produkt til et "Variabelt produkt" (Det gør du i "Product data" hvor standard er sat til "Simple product").

Dernæst skal du give produktet en attribut (i dette tilfælde størrelse) og denne attribut skal du tildele en række værdier (varianter) (fx. small, medium, large...).

Når du har gjort dette, har du mulighed for at tilføje forskellige priser og meget mere, på de forskellige størrelser. Dette gøres under tabben "Variations".

Så vil dine kunder kunne vælge størrelse, og prisen vil automatisk ændre sig, når de har valgt.

Det var den meget korte version :)  Jeg vil stærkt råde dig til at konferere med dokumentationen hos Woocommerce, hvor du kan få en meget mere detaljeret vejledning.

http://docs.woothemes.com/document/product-variations/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Hej Sofie. Tak for svar!:)

Efter 10 minutters eksperimentering med variabler er det nu som jeg gerne vil have det.

Du skal vide at jeg har sat fast med det her i 2-3 uger og har kørt en uendelig dialog med woothemes supportere som aldrig kom med noget nyttigt.

Tusinde mange tak for hjælpen Sofie!:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)