Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Bitcoinforening i pressen igen, igen (og alt går godt)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

For nogle måneder siden stiftede jeg sammen med 4 venner Dansk Bitcoinforening. Målet var at "tilføre værdi til Danmark igennem Bitcoin". Vi har skrevet masser af artikler, kontaktet pressen og hjulpet personer og virksomheder. Det hårde arbejde har nu båret frugt - flere gange.

For en måneds tid siden var vi i DR2, og nu i dag kom vi i børsens online-magasin. Har du ikke adgang, kan du se med her.

Det er lidt sjovt.

Foreningen startede mest af alt som en fritidsinteresse, da vi var 5 personer som brændte for Bitcoin. Efter prisen er steget voldsomt, er der kommet en kæmpe interesse. På kort tid er det blevet et af mine mest besøgte websites, imod alt forventning.

Hver uge skriver adskillige mennesker til os med spørgsmål eller bliver medlemmer af foreningen. Der går sjældent en uge hvor en journalist ikke ringer og spørger om et eller andet.

Derudover er det sjovt at se rigtig mange mennesker i miljøet blive virtuelle millionærer som kursen stiger. Jeg har mistet overblikket over hvor mange det efterhånden er, men Nordmanden der købte for 24$ er ikke den eneste.

Jeg ville bare lige ytre mig, da jeg synes det er et super spændende projekt, og det går pisse godt! :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med omtalen!

Det er bare en skam, at Bitcoin er gået fra en fornuftig uafhængig enhed, til idag primært at handle om spekulation i fremtidige mulige gevinster. Det bliver desværre dens død før eller senere hen, især når alle spekulanterne forlader markedet... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For omkring 3 år siden da prisen var nede på omkring 2$ stykket var jeg ved at købe for 1000$ som en lille investering der måske ville kaste lidt af sig. Jeg havde tastet alt ind og var få sekunder fra at acceptere handlen, men så fik jeg kolde fødder og lod være. Det fortryder jeg inderligt meget lige for tiden! havde jeg gjort det havde jeg nu stået bitcoins for over 2 millioner kroner, det var en skam man ikke gjorde det!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

rene2690:

For omkring 3 år siden da prisen var nede på omkring 2$ stykket var jeg ved at købe for 1000$ som en lille investering der måske ville kaste lidt af sig. Jeg havde tastet alt ind og var få sekunder fra at acceptere handlen, men så fik jeg kolde fødder og lod være. Det fortryder jeg inderligt meget lige for tiden! havde jeg gjort det havde jeg nu stået bitcoins for over 2 millioner kroner, det var en skam man ikke gjorde det!

Ja, du ville have stået med 400 tusinde dollars :)

Jeg har selv haft investeret 2500 kroner i BTC, og jeg har lavet en profit på ca. 4000 kroner, men jeg er nu bange for at BTC snart crasher.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er personligt også ret ked af det er blevet et blevet et værktøj til finansiel spekulation, men jeg tvivler på det kommer til at fortsætte sådan. 

Derudover tror jeg noget ret interessant sker. Hvis Bitcoin stiger 5-10 gange mere, er der ingen tvivl om du kan leve for Bitcoin, fordi butikker vil modtage det (i hvert fald online). Selvfølgelig ikke alle butikker, men man vil kunne leve af det.

Her tror jeg ikke spekulaterne vil sælge dem, men faktisk begynde at leve af deres investering. 

Det, kombineret med alle de andre egenskaber Bitcoin har, gør Bitcoin kan få kæmpe success.

Men vi får se hvad der sker - jeg er slet ikke religiøs om Bitcoin, men mere teknologien. Bitcoin kan være væk i morgen, og en ny "cryptocurrency" opstår. Vi får af se :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)