Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og hjælp til www.tanktop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Min partner og jeg startede www.tanktop.dk december sidste år, hvor det er gået rigtig godt indtil nu. I oktober måned oplevede vi, nærmest fra den ene dag til den anden, at vi slet ikke solgte noget. Efter lidt undersøgen fandt vi ud af, at vi mere eller mindre var røget ud af Google søgningen. Før september lå vi nr 3-4 på søgninger som tank top, tank tops osv. Jeg har nu tilføjet en masse ændringer (bl.a. slettet duplikeret indhold i form af ens produkttekster) og forsøgt at lave SEO på siden. Jeg har også brugt Google Webmaster tools til at opdatere sitemap, slette gamle ubrugte links osv. Nu har jeg også startet en Adwords kampagne for at vi mere trafik ind over siden.

Har i nogle gode råd til hvad vi ellers kan gøre for at komme "back on track"?

Jeg er på ingen måde nogen ekspert i SEO, så al hjælp / feedback modtages med kyshånd.

Mvh Jeppe 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:22

Hej Jeppe, 

I har jo ikke så mange produkter og dermed heller ikke så mange landingsider til at tiltrække trafik. Kunne I udvide udvalget med andre farver / modeller? Eventuelt kunne i lave en størrelsesguide, vaskeguide eller noget i den stil... Jo flere landingsider jo bedre.

Jeres banner på forsiden giver en fejl når jeg klikker + jeg kan ikke se leveringstiden nogle steder. Det er ikke seo, men det hjælper at rette de ting.

Overvej at få jeres primære søgeord først i jeres titel, eks: "Tanktops - Køb tanktops online til lave priser"

Husk også at navngive jeres billeder ordentligt. Jeg kunne forestille mig at mange kunder bruger billedsøgning for at finde denne type produkter, så det er ret vigtigt at jeres billeder "hitter" på en tanktop søgning.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 11
Skrevet kl. 09:49

Tak for dit svar. Vi har dog ikke intentioner om at have et stort udvalg af farver og print, da vi kun sælger hvide og sorte tanktops.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 09:53

Jeppe Otten:
Tak for dit svar. Vi har dog ikke intentioner om at have et stort udvalg af farver og print, da vi kun sælger hvide og sorte tanktops

Det er også fint - håber du kunne bruge resten.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 11
Skrevet kl. 09:55

Det kan jeg bestemt :-)

På min Google Webmastertools konto, kan jeg se at der fremgår nogle sider som er gamle og viser fejl 404. Jeg har forsøgt at slette dem. Går der normalt lidt tid før de bliver fjernet fra cache? 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:10

Hej Jeppe

Når jeg klikker på dit link, kommer jeg ikke ind????

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 11
Skrevet kl. 10:19

Jeg kan se at linket her fra amino sender dig videre til http://www.tanktop.dk%20 - som ikke eksiterer. Prøv igen på dette link www.tanktop.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)