Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber på feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:10

Hej Christopher,

Har ikke gennem kigget webstedet ordenligt, blot hurtigt klikket den igennem, men der er dog lige et par enkelte ting jeg allerede nu har lagt mærke til:

- Download knappen til Percy Jackson går ind midt i et logo så den bliver utydelig.

- Du har nederst en dropdown-menu med hvor mange antal rows siden skal vises, klikker man på denne menu kan man på ingen måde se hvad der står, da det går ind under designet på siden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:28

Hej Christopher

Der er nogle ting du skal overveje... Vil du noget med siden, eller er det bare et lille hyggeprojekt? 

I så fald skal du være opmræksom på, at du ikke har rettigheder til at bruge de billeder du har på din side - jeg er i princippet ligeglad, men det er producenterne nok ikke :-) Og så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad der skulle få mig til at klikke ind på din side og finde undertekster, fremfor f.eks. subscene.com ...

Lidt at tænke over :-) 

Mvh Thomas 

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:03

Tak for jeres feedback. Ang. Det med hvorfor man skal klikke ind på min side i stedet for subscene, er fordi at der er der ikke kun danske undertekster men også fx engelske italienske, og det kan blive uoverskueligt med alle de forskellige sprog. Vi konsentrer kun os danske undertekster, og vil hurtigst muligst udgive dem på vores hjemmeside :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)