Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer og programmør søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. 

Jeg hedder Lasse Petersen, jeg læser Innovation og Entrepreneurship kandidaten på 1. semester på AAU. Jeg går med en skide god ide i hovedet, som jeg ønsker at fører ud i livet. Jeg har desværre/heldigvis ikke de fornødne kompetencer til at udføre ideen selv. Jeg kan ikke selv kode eller designe. Det er dog ikke den eneste grund til, at jeg søger partnere. Jeg ligger selv meget vægt på at have nogen at sparre med, og derved få et meget mere forfinet produkt i sidste ende. 

Jeg har fundet en måde at arbejde med nye internet startups på, den hedder lean Startup. Den måde at arbejde på er fundamentalt anerledes end den måde man arbejde med den traditionelle forretnings plan på. Jeg har folk i mit netværk der har haft meget stor succes med den. 

Formålet med ideen er at bringe studiejobs til de studerende på en ny måde. problemet er der. Rigtig få af de studerende får et af de mange jobs der er på arbejdsmarkedet. Og jo de er der for studerende. Jeg håber at det er nok til at fange din interesse! :)

Hvad mangler der for at denne ide kan blive til virkelighed:

Designer: En designer der har forstand på at designe simple og brugervenlige sider. Det er ikke et krav at du har en masse erfaring.

Programmør: Programmøren skal kunne kode php, da jeg forestiller mig det skal laves i codeigniter da det er godt til at håndtere mange brugere (correct me if i'm wrong, jeg har ikke meget forstand på programmering).

Hvad bringer jeg til bordet? 

Ideen

Marketing

Udførelse af ideen

Finansiel indsigt

Forretningsmodeller (Indtjeningsstruktur)

Jeg vil med glæde uddybe disse ting jeg mener jeg bringer til bordet.

Jeg ligger rigtig stor vægt på, at vi kan sammen rent personligt og arbejdsmæssigt, da vi kommer til, at snakke meget sammen samt være sammen (forhåbentlig). Jeg vil ikke kaste mig ud i et forhastet samarbejde(igen), før jeg ved om vi kan sammen. Det være en stor fordel hvis du kommer fra Nord- eller Midtjylland. Ydermere er det også vigtigt at det ikke er nødvendigt for dig at tage penge ud af virksomheden, da det fra mit synspunkt vil stoppe udviklingen.

Du kan skrive til mig her eller på lasse.petersen2(at)hotmail.com, jeg vil rigtig gerne snakke!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 11:29

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:49

Lyder interessant. Har sendt en email :)

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

If i had a penny for everytime...

Tror du får svært ved at finde det herinde da rigtig mange gerne vil have en ide udført uden egentlig selv skulle gøre noget før hele koncepter er oppe at køre.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:48

Firmaconnect.net:

Tror du får svært ved at finde det herinde da rigtig mange gerne vil have en ide udført uden egentlig selv skulle gøre noget før hele koncepter er oppe at køre.

Hvorfor skriver du det? Hold da kæft hvor er det typisk her på Amino. Hvis du ikke har noget at bidrage med, så lad være med at skrive. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:50

Firmaconnect.net:

Tror DU må have det svært herinde, der er meget mere i en virksomhed end i at designe og programmere. Du tror måske at SEO, markedsføring, og andet kommer af sig selv? Nej, det gør det ikke.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 15:33

Firmaconnect.net:

Det er absoluut ikke meningen at jeg skal ligge på den lade side og se andre arbejde! Der er mange opgaver i en proces for at fåå en virksomhed på benene. En designer og programmør har nogle essentielle kompetencer jeg ikke besidder og det er derfor jeg ønsker, at finde nogle at arbejde sammen med. Jeg har nogle erfaringer og kompetencer som en designer eller programmør måske ikke besidder og derfor er det godt at man kan komplementere hinanden :)

Fra Århus-området: Skanderborg
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:59

Hej Lasse

Mit navn er Nicklas - jeg er grafisk design-elev i den afsluttende fase i min 4-årige uddannelse som mediegrafiker. Herfra går turen videre i reklamebranchen hvor jeg skal finde mig et bureau at starte min karrieren på, og til det, skal jeg bruge en portfolio der bare sidder lige i øjet. 

Jeg er i den hensigt på udkig efter lovende startup-projekter hvor jeg kan komme ind og gøre en forskel med et sublimt design. Det er dette, som jeg bringer til bordet Jeg arbjeder på et lille oneman bureau sammen med min mester hér i Odder, hvor jeg bla. har haft kunder som Venstre, DanBolig, Hysten Festival mm. - websites, har jeg designet nogle stykker af, både til Joomla, Umbraco. WordPress er der også sat et par stykker op af. Derudover, så har jeg iøvrigt designet Amin Jensens nyeste CD. jeg ved ikke om det er den slags referencer du leder efter, men det er hvad jeg har at servere for dig.

Jeg synes det lyder som et ret spændende projekt du har gang i. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad det helt konkret er, du har på tankerne. Jeg tilbyder selvfølgelig kun hjælp hvis det er et projekt jeg ser en reel fremtid i. 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Nicklas Ben Rasmussen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)