Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla haj søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg har netop fået sat mit en gros forhandler site op, men kan ikke få den s***e side til at tage fragten med ved bestilling :-))

Ved bestillinger over 1500 skal den gøre fragt gratis, denne funktion tror jeg at jeg har fået sat op korrekt. Men den tillægger ikke fragt under 1500 som systemet gerne skulle.

På forhånd tak for hjælpen!

Dbh,

Christoffer Steenbeck

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:32

Hej Christoffer,

Problemet ligger nok ikke decideret i Joomla, men i din store frontend. Er det Virtuemart?

Jeg har nemlig også haft en masse problemer med fragt i Virtuemart, men det virker nu. Mit problem var at jeg (pilfinger!) havde oprettet mere end én Leverandør i Virtuemart, og det understøtter den ikke endnu. Det gav i øvrigt også en masse uoverskuelig problemer med priser etc.

Send mig en pm, hvis der er yderligere.

Mvh

Christian

Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.

Selja.dk

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:26

Hej Steenbeck

Må jeg spørge, ér det virtuemart? Hvis det ér, synes du har gjort et godt arbejde med den. Jeg har længe prøvet at undgå den "obligatoriske" brugerregistrering, da den ofte er helt overflødig. Det ser ud som om netop dét er lykkedes for dig Smile tillykke!

Er det dig selv der lavet det eller er det nogen andre? Vil du dele ud af dine erfaringer? Så er jeg meget interesseret og det ved jeg mange andre også er..

Med venlig hilsen

Line

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)